úterý 29. ledna 2013

34.DEN HUBNUTI A CVICENI-vazeni,mereni

Pekny vecer....
Dnes jsem se sem dostala az ted......mala uz mi delsi dobu spi,ale ja se nejak sekla na vytvareni me tabulky vazeni a mereni...

Tak a jak uz zminuji vazeni a mereni,tak dnes jsem po tydnu stoupla na vahu a me hodnoty jsou takove....

shodila jsem 700g .....zmensuje se mi tuk :-),ale i svalstvo:-(
Bud nekde delam chybu,nebo musim jeste pridat na cviceni???Ted se snazim ale tvrde cvicit denne,aspon Jill,kdyz se ted k nicemu jinemu nedostanu,tak snad ty vysledky budou lepsi.....

MUJ JIDELNICEK:
-dnes jsem na obed pekne zhresila :-(-delala jsem uzene koleno a dala jsem si kousek te libovejsi casti s bramborovou kasi....a v sebekoucinku mi chybeli sacharidy.....cim doplnujete sacharidy?

snidane-50g tmavy chleb,8g tvaruzkova pomazanka,75g rajce
svacina-150g bily jogurt,125g jablko
obed-polevka(50g mrazene zeleniny,50g vajicko,vyvar),200g bramborove kase,150g liboveho uzeneho kolena,75g rajce
svacina-300ml mleko,100g krabi salat,25g slaninovy krehky chleb
vecere-100g zampiony,75g sojove maso,250g paprika,75g rajce,4g olej,100g bilej chleb
tekutiny-voda s citronem
pohyb-domaci aktivita,30DS









4 komentáře:

  1. Zvyš počet bílkovin na 130g. Začni přijímat kvalitní bílkoviny (kuřecí, krůtí) a ryby (losos, pstruh, makrela atd. hlavně ne pangase) tvaroh jíš. Možná bych i popřemýšlela o zakoupení proteinu (né ten z DM) a máš vyhráno. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super,diky :-)jj,jim tvaroh.....mam ho v lednici :-)proc ne pangase?

      Vymazat
  2. Protože to není ryba :D navíc je hodně napuštěnej vodou. Přijde tě dráž jak třeba losos. Na lososa mají dost často akci v hypermarketu albert :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj,to jsem si toho vsimla nedavno,ze je tam vic vody ,nez masa a byla jsem akorat nastvana,pac z te porce,co jsem si udelala jsem na taliri nic nemela a to bych musela snist cele kilove baleni,abych se najedla.....dekuji:-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...