pondělí 28. ledna 2013

33.DEN HUBNUTI,CVICENI A RECEPT

Pekny vecer.....
Dnesni den jsem si udelala nasledujici-rano po snidani jsme sla s malou na kratkou prochazku do obchodu.Venku se u nas oteplilo a vsechen snih se nam meni v samou vodu.....Sli jsme se projit do obchudku pro ingredience na palacinky.Delala jsem dnes dva druhy palacinek.....pro Vikcu a pritele normalni nasladko(s marmeladou a slehackou) pro sebe jsem si delala palacinky na slano(se zampiony a spenatem-zapekane).Na recept jsem vcera narazila na jednom  blogu ,tak jsem na nej dostala silenou chut a rozhodla se ho dnes udelat na obed.Po obede mi vikca usla,tak ja sla pokracovat ve cviceni s Jillian a mam k dnesnimu dni za sebou 4.den 30SD.No a zitra me ceka vazeni po tydnu a mereni po 14 dnech,tak jsem zvedava na me vysledky....a vy urcite take :-)
Pak zbytek dne uz jsem se venovala jen domacnosti,s Vikcou jsem si hrala a nakonec jsem ji uspala ctenim pohadek uz ted ve 21hodin.O hodku driv....pohadky zabiraji :-)

JINAK SE MUSIM POCHVALIT,PAC UZ NEJAKOU DOBU MI VYCHAZI SEBEKOUCINK,TAK JAK JSEM SI PRALA,ABY MI VYCHAZEL....FAKT MAM VELIKANSKOU RADOST :-)))))SNAD MI TO VYDRZI DO KONCE MEHO HUBNUTI :-)

MUJ JIDELNICEK:
snidane-40g tmavy toast,4g maslo,50g veprova sunka,100g paprika
svacina-100g krabi salat,25g slaninovy krehky chleb
obed-100g zampiony,60g polohruba mouka,60g celozrnna mouka,50g vajicko,75g cibule,150g mrazeny spenat,50g eidam,20ml smetana 12%,4g olej,120ml polotucneho mleka
svacina-300ml polotucneho mleka,25g ovesne vlocky,75g svestkoveho kompotu,4g cukr
vecere-100g mekky syr,200g rajce,150g paprika,75g tmavy toast
tekutiny-kava s mlekem,voda s citronem
pohyb-prochazka,domaci aktivita,20 drepu,30SD



palacinky se mi moc nepovedli,udelala jsem si je silnejsi,ale i tak mi to vyslo ve stobu
a byli moc dobre/priste budu delat uzsi placky/



















recept na palacinky se spenatem a zampiony
(inspirace zde)-recept podle blogerky MUJ BLOND BLOG

60g polohrube mouky
60g celozrnne mouky
120 ml polotucneho mleka
zampiony
mrazeny listovy spenat
cibule
eidam
trosku smetany 
sul
vajicko

Cibulku  nechate zesklovatět na trošce oleje, přidate  restovat žampiony nakrájené na drobno a pak i špenát. Nechate prohřát a zalijete trochou smetany. Ochutite a přidate část sýra a plnila do palačinek, které vyskládate  jednu vedle druhé do zapékací misky a zasypete sýrem. Pecete  asi 15 minut na 190°C.

A i ja musim tento recept doporucit,pac je opravdu mnamozni......Jen me na tom mem vytvoru stve,ze jsem ty me palacinky udelala tak silne....ale stane se.....



4 komentáře:

  1. Manželovi do toho stačí strčit kuřecí maso a máte oběd pro celou rodinu. Taky dělám a miluju je :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super :-)Taky jsem nad tim premyslela,ale kureci maso jsme meli nedavno,tak jsem je udelala na sladko a sobe bezmase......priste ale pridam i maso :-)Dekuji :-)

      Vymazat
  2. Palačinky vypadají výborně, asi zkusím :)

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...