pátek 25. ledna 2013

30.DEN HUBNUTI a POKRACOVANI v 2.LEVELU 30DS

Pekny vecer.....
Dnesni den jsem si udelala domaci,cvicici a prochazkovy :-)
Jak uz jsem se vcera zminovala,tak od vcerejska jsem zdrava,takze jsem se dnes konecne asi po tydnu pustila znova do cviceni a mam za sebou odcvicenej druhej den 30SD.No a aby toho nebylo malo,tak jsem si vecer dala jeste 30sklapovacek s malou na brise,ktera z toho mela srandu  a ja jsem si pekne makla :-)Jinak jsem pred chvili koukala i po zumbe na doma a neco mi bylo doporuceno,tak to vyzkousim :-)

S dnesnim jidelnickem jsem si pohrala a takhle to dopadlo :-)
Mela jsem teda mensi obed a vetsi veceri.

snidane-100g celozrnny chleb,4g maslo,25g niva
svacina-120g bila activia,50g cerealni polstarky
obed-125g pangacius,225g mrkev,16g bily jogurt,225g brambor(vaha za syrova)
svacina-50g okurek,100g rajce,50g niva
vecere-100g celozrnny chleb,100g mekky syr,100g rajce,50g okurek
tekutiny-kava s mlekem,voda s citronem
pohyb-prochazka,30SD,30 sklapovacek

bohuzel mi dosla zelenina,tak snidane byla bez zeleniny






2 komentáře:

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...