čtvrtek 24. ledna 2013

29.DEN HUBNUTI-jsem uz zdrava :-)

Pekny vecer...¨Dnes jsem tu drive,pac mala je nemocna ,tak uz mi spi...
Dnes seopet nic neudalo...ven nemuzeme,tak jsme doma  a nas den probiha jako ty predesly...

Na jednom blogu KAMCI,jsem objevila vypocet telesneho tuku,tak jsem si kalkulacku vyhledala na netu a vypocitala a zjistila jsem,ze ta moje vaha s hodnotami vubec nelze....hodnoty se skoro shoduji...:-),tim mam na mysli dnesni ranni hodnoty....

ZDE JE VYSLEDEK K DNESNIMU DNI:


Výsledná zpráva

Vaše BMI je:27.1  kg/m2
Poměr pasu k výšce:0.52
Množství podkožního tuku:32.6%
Zbývající tělesná hmota:54.6 kg

Další doporučení


  • Máte nadváhu o 6.5 kg.
  • Přimněte minimálně: 1926 kalorií za den
  • Při příjmu 1637 kalorií za den.
  • zhubnete 1.0 Kg za měsíc.
    Váš denní příjem proteinů by měl činit 113 gramů.


    tak jsem musela prestat psat,pac mala se vzbudila  a ted clanek dopisuji

    MUJ DNESNI JIDELNICEK:
    snidane-120g bila activie,50g bebe dobre rano mini
    svacina-125g mandarinka
    obed-125g mlete maso,50g vajicko,200g varenych brambor,125g zelena paprika
    svacina-75g zelena paprika,25g rybi pomazanka,75g chleb
    vecere-4g olej,100g celozrnny chleb,200g zelena paprika,50g soja kostky
    tekutiny -voda s citronem¨
    pohyb-domaci aktivita

    A MAM PRO VAS SUPER ZPRAVU,UZ JSEM JAK TO TAK VYPADA ZDRAVA,TAK OD ZITRKA UZ BUDU POKRACOVAT V DRUHEM LEVELU 30DS :-)KONECNE








    2 komentáře:

    1. Dopolední svačinka je dost chudá. :/

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Myslela jsem si to.....lezela jsem s malou,pac mela horecku a na svacinku jsem zapomnela,takze jsem si dala pak jen mandarinku...

        Vymazat

    BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
    A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
    URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...