úterý 22. ledna 2013

27.DEN HUBNUTI,vazeni -ZELENA

Pekny vecer...
Dnesni den jsem opet stravila doma-celej den jsem se venovala domacnosti a male.Dnes to bylo bez cviceni.Strasne mi to cviceni chybi...snad uz me brzy opusti kasel..Uz jsem skoro bez rymy,ale kasel me trapi :-(Kdybych mela teplotu,tak aspon hned valim k dr,ale kdyz nemam teplotu,tak je to zbytecny.

Rano u me probihalo vazeni a teda nemela jsem moc velkou radost...Cislo na vaze mi ukazalo 81,8kg :-(,takze o 800g vice :-(No,co se da delat,musim na sobe vice zapracovat a uz se uzdravit a zacit cvicit.

Zmerila jsem si orientacne i tuk,vodu a sval v tele.Vysledek:tuk 26%,voda 55% a sval 19%.Vetsinu casti mi tam tvori voda,coz by tomu po tydnu asi odpovidala i moje vaha.....OPRAVA:Ja jsem fakt nana :-D ....dnes 25.1.2013jsem si vsimla,ze se uvadim na vaze jako muz :-(......ma tam byt 36%

MUJ JIDELNICEK:
snidane-60g cottage ochuceny,50g vajicko,125g celozrnny chleb domaci,25g rajce,50g cervena paprika
svacina-60g cottage ochuceny,50g vajicko,25g rajce,50g cervena paprika
obed-zapeceny pangacius(150g pangacius,25g mozarella,75g camembert ,4g olej,125g cervena paprika),200g varenych brambor
svacina-80g nakladanych oliv zelenych
vecere-100g celozrnny domaci chleb,4g maslo,12g sunkovy salam,100g paprika zelena
tekutiny-caj,voda s citronem,kava s mlekem
pohyb-domaci aktivita






13 komentářů:

  1. Máte to vážení psané nějak blbě ne? Když jste asi před 3 dny psala:
    TUk-45%
    VODA-34%
    SVAL-21%

    jinak takhle by bylo vidět, že Vám opravdu mizí svaly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miso,praveze to mam psane dobre a podle tady toho take zjistuji,ze mi mizi svalova hmota :-(Musim na tom zapracovat...

      Vymazat
    2. Ja jsem fakt nana :-D Mela jste pravdu....dnes jsem si vsimla,ze se uvadim na vaze jako muz :-(......ma tam byt 36%

      Vymazat
  2. Moniko, určitě nemáte tuk jen 26%

    Denisa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deniso,to je mi jasny....vlozila jsem sem udaje,ktere mi namerila vaha....

      Vymazat
    2. Ja jsem fakt nana :-D Mela jste pravdu....dnes jsem si vsimla,ze se uvadim na vaze jako muz :-(......ma tam byt 36%

      Vymazat
  3. člověk který má v těle 26% tuku vypadá uplně jinak, hodnoty na domácích váhách jsou dost nepřesné, zajděte se změřit nějak na In body, nebo Tanitu

    Denisa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ,ja vim......ma postava odpovida 45% tuku....a moc s epodle te vahy neridim....pisu,ze jsou to orientacni mereni.....Jinak mam v planu si zajit na to Inbody....

      Vymazat
  4. Monulko, ten jídelníček je bezva. Jsi mi velkou inspirací:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi si jistá, že si měla u 26% značku BF místo BW či BM ? Jestli jo, tak takovou váhu bych taky chtěla, hned by mi to zvedlo sebevědomí ! :D PS: hezký jídelníček :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dominiko,pisu,to co mi vaha namerila a u znacky fat(tuk)jsem mela namerenych 26%,ale urcite se podle toho az tak moc neridim,pac hodnoty jsou stejne orientacni....
      Dekuji....jsem rada,ze s evam muj jidelnicek libi :-)

      Vymazat
    2. Ja jsem fakt nana :-D Mela jste pravdu....dnes jsem si vsimla,ze se uvadim na vaze jako muz :-(......ma tam byt 36%

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...