pondělí 21. ledna 2013

26.DEN HUBNUTI A CHVILKA CVICENI

Pekny vecer.....
Dnesni clanek vam zacnu necim pro pobaveni...netyka se hubnuti,ale maminky,kteri uz maji doma nejakeho potomka,tak si tim prosli...ted jsou narade panove :-) :-D :-D :-D

A ted uz je na rade hubnuti:
Dnes jsem si svuj jidelnicek nevazila,ani nezapisovala do koucinku,pac jsem cele dopoledne byla pryc a  snidani jsem si kupovala venku.
Dnes jsem si ale jak uz jsem se zminovala ZDE,zacvicila 15 minut na rotane.
Bohuzel jen tak malo,pac jsem porad nemocna a vubec se mi to nelepsi,dnes jsem uz zacala kaslat,takze nejspis budu mit jeste delsi pauzu,nez jsem myslela  a pokud se to nezlepsi,tak budu muset navstivit dr :-(Pekne me to nachlazeni stve .....

MUJ JIDELNICEK:
snidane-oblozeny croisant sunkou,syrem a zeleninou
svacina-krabi pomazanka,celozrnny chleb
obed-kureci rizoto se zeleninou
svacina-rajcata,mozarella
vecere-kureci rizoto se zeleninou
tekutiny-caj
pohyb-domaci aktivita,15 minut rotana




2 komentáře:

  1. Kupované pomazánky tedy moc nemusím, raději si udělám vlastní, člověk nikdy neví, co tam cpou.
    Zrovna předevčírem jsem dělala tu krabí. :))
    A to rizoto vypadá moc hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No,tak to mas pravdu....no,ja vzala do ruky to,co bylo v lednici :-)
      Dekuji :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...