pátek 18. ledna 2013

23.DEN HUBNUTI A BEZ CVICENI

Pekny vecer...
Jsem tu s dvacatym tretim dnem meho hubnuti.Dnes jsem se snazila tak nejak sestavit jidelnicek,aby mi vysel,jak ma,ale nepodarilo se.Mela jsem pridat na veceri.Ale co,CHYBAMA SE CLOVEK UCI!!!


Jinak jsem si vcera planovala,ze zacnu cvicit,ale bohuzel jsem se rano vzbudila s bolesti v krku a trestenim hlavy a ucpanym nosem,takze si davam pauzu,pac nechci,aby se mi nemoc rozbehla.

A jak jsem vcera psala koupila jsem si metr na me presne mereni mir:

ME MIRY k 18.1.2013:
prsa 98cm
pas 90cm
boky 100cm
bricho 102cm
stehno 61cm
lytko 39cm
paze 32cm

kontrola mir bude 29.1.2013

MUJ JIDELNICEK:
snidane-4g olej,165g vajicko,100g domaci celozrnny chleb,75g rajce
svacina-225g anannas
obed-125g brokolice,10ml smetana,25g eidam
          200g varenych brambor,100g mlete maso,75g rajcata
svacina-150g bily jogurt,50g ananas
vecere-150g rajcata,4g olej,25g cibule,100g smakoun,24g worchester omacka,25g bily toast(dosel mi celozrnny chleb)








7 komentářů:

  1. Jedna poznámka. Ty máš nastavený příjem na 10 000kJ, že. Doporučila bych ti spíš příjem na 8000kJ. Jelikož takhle máš splněny tuky na 92%, ale pro ten 10 000 příjem. Ono pak budou vypadat i sacharidy a bílkoviny jinak u těch semaforků.

    Na kolik chceš vlastně jíst?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ted ho mam nastavenej na 9600KJ,ale zda se mi to hodne,takze budu urcite snizovat....Vyskocilo mi to natolik pri novem cyklu v koucinku podle cviceni....ale urco si to zitra snizim,pac ted tolik necvicim....nemoc....a hlavne mi ty porce prijdou strasne veliky....
      Praveze mi vyhovuje jist denne nad tech 6000-8000kj....
      Dik za radu....

      Vymazat
    2. tak mi to slo snizit jen na 8700KJ,coz je o 900KJ min.....tak jsem zvedava,jak to pujde ....

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. dekuji....
      Dala jsem na vase rady a pridala na jidle.....nechci mit do budoucna zdravotni problemy .....

      Vymazat
  3. Božínku, ten nosorožec je k sežrání!!!

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...