čtvrtek 17. ledna 2013

22.DEN HUBNUTI -bez cviceni

Pekny vecer....
dnesni den jsem byla od rana nekde pryc.Dopoledne jsme byli navstivit tchyni,odpoledne jsme stravili na nakupech a v podvecer jsme si udelali rodinnou prochazku s malou na sankach :-)To znamena,ze jsem dnes vynechala cviceni,ale zitra na to hned vlitnu :-)
Dnes jsem si na nakupech udelala radost a poridila jsem si dve vecicky a to novy metr na mereni mych mir ,aby bylo me mereni presne a  zitra se rano hned zmerim a jako druhou vec jsem si poridila ROTANU na shazovani pasu a boku :-)


No a tchyne me obdarovala pomuckou do kuchyne :-)

A muj jidelnicek......z dnesniho jidelnicku mam po dlouhe dobe radost :-)

snidane-125g domaci celozrnny chleb,8g zeleninovy cottage,25g eidam,55g vajicko,100g cervena paprika
svacina-ochuceny jogurt,jablko
obed-250g kureci spalicky,100g domaci celozrnny chleb,100g rajcata
svacina-pozde jsem obedvala :-(
vecere-100g domaci celozrnny chleb,8g maslo,50g niva,100g rajcata
tekutiny-2x kava s mlekem,voda s citronem
pohyb-cely den v pohybu(nakupovani,prochazka,domaci aktivita)
jen jsem presahla bilkoviny a chybelo mi 75g zeleniny :-)




4 komentáře:

  1. Dobrý den paní Moniko,moc Vá obdivuju ve vaší snaze zhubnout vím sama z vlastní zkušenosti,že je to těžký oříšek a taky neustále bojuji a snažím se zhubnout. Chtěla bych se zeptat jestli máte nějaké zkušenosti Rotanem?Díky moc Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji,Lucie.....bohuzel kazdy tapeme,ale chybami se prece ucime :-)
      Praveze s tim zkusenosti jeste zadne nemam,takze po case uvidim,jestli to k necemu bude :-)

      Vymazat
  2. Píšete, že máte po dlouhé době radost ze svého jídelníčku, tak proč jste se tak čertila, když vám tu všichni kritizovali jídelníčky předešlé? viz. párky k snídani

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dominiko,jsem si vedoma svych chyb a take se budu snazit je napravit!Pekny den

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...