středa 16. ledna 2013

21.DEN(ubytek) A DALSI LEVEL

Pekny vecer....uz jsem dlouho nenapsala clanek ,tak tu jeden pro vas mam

Ty predesle dny jsem se snazila,ale malo...me jidelnicky byli nic moc,jako do dneska,tak jsem si sedla ,vsechno jidlo si poradne zapsala do tabulky a jidelnicek mi vysel vselijak,takze budu rada,za kazdou radu,kdyz bude neco spatne :-)Dekuji

Jinak jsem se dnes opet pustila do cviceni a zacla jsem s druhym levelem 30shred days a musim teda rict,ze to cviceni je dost mazec a Jillian pes :-)))No,pekne jsem se u toho zapotila :-)


Probehlo u me i vazeni po tydnu a vaha mi klesla o 1kg,takze jsem na vaze 81kg.

MUJ JIDELNICEK:rozhodla jsem se ho vkladat formou fotek :-)





















11 komentářů:

  1. Fíha, není těch kJ za celý den nějak mnoho?
    Jinak vidím, že ti často svítí červené semaforky, určitě to nepodceňuj a dávej si pozor nejen na to, co jíš, ale KOLIK toho jíš. Např. ten oběd o 6000 kJ je pro mě vážně děsivý, já mnohdy neměla ani tolik jídla v takové kalorické hodnotě na celý den.
    Každopádně ti přeju co nejméně červených semaforků, snad se zadaří. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ten jídelníček je teda hrůza :(( Být tebou poprosím nějakou kamarádku, která hubne, aby ti sestavila jídelníček. Ty v tom očividně tápeš. Není divu, že nehubneš s takovým jídelníčkem. Nejvydatnější má být snídaně... a přemýšlela bych spíše o zařazení zdravé stravy.

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je nejakej renonc, ne? Nedovedu si predstavit jak si to tam zadala, pac kureci stehno s ryzi ti urcite neudela 6000kJ
    a teda tohle je dietni jidelnicek jako prase.... parky, sunkovej salam....uáá

    OdpovědětVymazat
  4. Vidite a Monca hubne i takhle. Stastna to zena:-) prejte ji to:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Dekuji,domi :-)
    Kriss,jj,to teda je...nejak jsem to prepiskla :-(

    OdpovědětVymazat
  6. Hubne, ale zřejmě nechápete, že není důležité hubnout, ale hubnout správně !! K čemu jí bude že zhubne svaly? :) K ničemu. Vidím, že to tu je, jak házet hrách na zeď :) GL

    OdpovědětVymazat
  7. nezlobte se na mě ale propagovat tady takové věci že máte k snídani párky trochu se zamyslete nat skladbou svého jídla prosím když už si to sem dáváte je to totiž k smíchu vaše zdravá strava

    OdpovědětVymazat
  8. dobrý den nedá mi to toto nekomentovat ale nevíte vubec o vyvážené stravě po které budete správně hubnout nic a to co tu propagujete je opravdu dost hloupé párky k snídani nechte si vypracovat jídelníček na míru a nebo si přečtěte nějaké studie o správné výživě aby jste se nekrmila tak že si akorád rozhodíte metabolismus a navodíte ohromný jojo efekt mýslím to s vámi dobře tak se snad neurazíte s pozdravem Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. koukám, že tady jsou každá slova zbytečná, protože paní Monika a její dobrá kamarádka Dominika jsou ty nejchytřejší :-D

    OdpovědětVymazat
  10. ne,kazdy si muze dat kureci parky :-Dclovek,co ma pohyb od rana do vecera si muze dat cokoliv !!!! nepotrebuji navstevovat dietniho poradce...mam proto sve duvody,ale sverovat s e snemi zde urcite nebudu....preji vam peknou dobrou noc a hlavne za sledovanost.....s vami jsem mile damy skoncila a nehodlam s vami dale komunikovat.......nashledanou :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Takže... jsem ohledně zdravé výživy laik, žádný odborník, ale s prominutim i debil vidí, že nejde jen o to, spočítat Kj kterýchkoliv potravin a pak to poskládat tak, aby jich bylo za den tak akorát dle výpočtů, ale jde hlavně o to, poskládat jídelníček ZE ZDRAVÝCH POTRAVIN, párky jsou v tomto případě prostě nesmysl, ještě navíc s bílým rohlíkem!!!
    Omlouvám se za dřevorubecké výrazy, ale tohle je prostě do očí bijící!!
    Ale je zajímavé sledovat, jak si i přes spoustu negativních komentářů jedete pořád ve svém snu. Vám dle měření není divné, že hubnete místo tuků svaly?
    Pak mě jedině ještě napadá, že tohle všechno je jen hloupý žert, nebo že chcete být něčehosi průkopnicí :D
    Hezký den!

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...