pátek 11. ledna 2013

16.DEN(nic moc jidelnicek) a KONEC 1.LEVELU JILL

Pekny vecer...
Dnesni den jsem jsem mela spise behaci :-)Rano jsem s malou zaspala a malem jsme nestihli autobus k zubarce,takze jsme se v rychlosti oblekli,male jsem udelala snidani a sobe jsem dala snidani hrisnou ......Autobus jsme stihli tak,tak.
K zubarce jsme prisli presne na objednanou dobu,prohledla Vikince zoubky a moc ji chvalila.No i ja,pac zubarky se vubec nebala,coz jsem byla prekvapena.V pondeli nas ceka poradna,tak to urcite bude rev,pac Vikinka se boji doktoru.Anebo me prekvapi a bude se usmivat jako na zubarku :-)Jinak ma ve svych 18.mesicich krasnych 14 zoubku :-)
Jeli jsme jen na otocku,takze jsme se od zubarky vraceli hned domu.Udelali jsme si obed a po obede Vikinka sla spinkat a ja si sla zacvicit  a zaroven dokoncit posledni den 30shred days 1.levelu.Ted me ceka nekolikadenni pauza a pak se jde hned zacit s druhym levelem,.Jeste porad nevim,co me ceka..ani jsem to jeste nezjistovala,nechavam se prekvapit.
Odpoledne jsme se pak vydali na nakup,takze jsme se vratili az k veceru,takze ja se podivala uz jen na zpravy  a sla jsem uspat malou.

MUJ JIDELNICEK:nestihala jsem se poradne najist,takze dnesni jidelnicek bych mohla nazvat HLADOVENI.....Ani jsem si ho do koucinku nezapisovala.

snidane-dve buchticky
svacina-------------------
obed-kureci polevka,kureci cina s ryzi
svacina------------------------
vecere-kureci cina  s ryzi
tekutiny-voda s citronem
pohyb-30shred days



Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...