čtvrtek 10. ledna 2013

15.DEN a PREDPOSLEDNI DEN 1.LEVELU

Pekny vecer.....
Mala mi uz hodinku spi,tak ja jdu rychle napsat par radku o mem dnesnim dnu.
Dnesni den mi zacal v devet rano-po dlouhe jsem se vyspala.Vikca celou noc vydrzela spat ve sve postylce,ke mne si sla lehnout az k ranu :-)
Nasnidali jsme se,chvilku jsme si hrali  a mezitim jsem vymyslela dnesni obed......Kdyz jsem nahledla do lednice,co obsahuje......tak jsem se rozhodla udelat nase nejoblibenejsi papani,na ktere me kdysi davno navedla Domca :-)
No,ale jeste predtim nez jsem zacala varit,tak jsme se sli projit do obchudku...venku se nam trochu ochladilo a zitra je patek a v pocasi slibovali,ze nam napadne snih,tak jsem zvedava :-)¨
Po obede jsem sla uspat malou,ale zbytecne,usla mi az o pul pate,takze vecer usne opet az v deset.....
No a ja toho jejiho spinkani vyuzila a sla jsem si zacvicit muj predposledni den 30shred days a douklizet :-)
Zbytek vecera si budeme hrat ,atd.

Muj jidelnicek-dnes jsem si splnila svuj prijem,ale bohuzel jsem nerozsvitila bilkoviny,tuky a sacharidy a zeleninu :-(Ani se nedivim,pac mi chybeli dve svacinky :-(No,mozna by se neco v tom jeste rozvitilo,pac u polevky mam jen kj,nenasla jsem zbyvajici hodnoty ingredienci a polevku delam pro vsechny dohromady doma.....

snidane-150g naturelly cream jogurt+musli
svacina-------------------------------
obed-200ml kureci polevka,chilli con carne(4g sadlo,125g mlete maso,8g protlak,150g fazole,100g paprika,10g cibule),50g bily chleb
svacina-4g nescafe,4g cukr,200ml voda,50 ml mleko
vecere-200ml kureci polevka
tekutiny-voda s citronem
pohyb-prochazka,domaci aktivita,30shred days






6 komentářů:

  1. zase hladový jídelníček :-D ale u vás to není žádná novinka a teda jenom polévka k večeři je dost málo.
    Jsem zvědavá na Váš zítřejší úbytek, ale Vašim hladověním to typuji, že moc velký nebude, Vy musíte hubnout spíš svaly než tuky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Monča se hlady netrápí, jí tolik kolik chce a je zbytečné si nakládat porci jako pro horníka, když to tělo odmítá. Jsem zvědavá na Vaše úbytky:-D

      Vymazat
    2. Mily anonyme,z toho,co jsem dnes snedla jsem mezi chody opravdu hlad nemela...kdybych mela potrebu jist,tak si to zde do blogu zaznamenam!!!Muj dnesni prijem jsem misto 9600kj prijala 10309kj,to se mi teda moc hladovy nezda!!!Rekla bych,ze vy jste asi zvykla na poradne porce jidla(asi dvojite),kdyz mi tvrdite,ze je muj jidelnicek hladovej!!!I kdybych nemela zadnej vahovej ubytek,tak aspon budu rada,ze mi vaha stoji a nestoupa.Nepotrebuji,aby mi kazdej tyden klesala.Jo budu rada,kdyz mi klesne,ale urcite to nebudu hrotit!Mam 13kg dole a je mi uplne jedno,kdy sundat zbyvajicich 12kg.Jsem se svoji postavou celkem spokojena,jen vim,ze musim jeste na sobe zamakat a o to se snazim!!!Neznam vas,nevim,jestli jste nekdy hubla nebo ne,ale treba vam k veceri polevka nestaci,ale me jo!!!A komu ne,tak si muze k polivce pridat jeste neco jineho!!!Jinak dekuji,ze si procitate muj blog....ale pokud vim,tak slusnost je se aspon podepsat!!!Chapu,ze jste anonymka nebo anonym,ale rada bych vedela kdo si cte a komentuje me prispevky!Dekuji a preji pekny vecer ..... s pozdravem Monika

      Vymazat
    3. Domi,dekuji.Presne tak.......proc bych se mela cpat jak cune,kdyz sama vim,kolik me telo potrebuje a kolik ne.Mam se jako precpavat jidlem tak,abych pak dalsiho pul dne sedela v kresle,funela a kynula?????Tohle u me fakt nehrozi!!!Bohuzel ale sama vis,ze se ozvou vzdy jen zavistivy lidi,kteri se snazi hubnout a nejde jim to.

      Vymazat
  2. Dobrý den Moniko,
    já snad obviněna z anonymity nebudu. Ale s vyjádřením anonyma souhlasím. To, že nemáte hlad ještě nemusí znamenat, že jíte dostatečně a tak, aby tělo nestrádalo. Zběžně jsem jídlo zadala do tabulek a příjem mi vyšel necelých 7 tisíc. Což je opravdu málo. Počítám, že bazální metabolismus se bude pohybovat někde kolem 6-6,5 tisíci kJ. Opravdu se zaměřte na živinově hodnotnou skladbu jídelníčku. Píšete sice, že jste zhubla 13 kilogramů, ovšem dle Vašich fotek soudím, že na centimetry minimum. Tuk se vás drží především v oblasti břicha, což je velmi rizikové. Pokud nezačnete tělo kvalitně a dostatečně živit, tuk dolů nepůjde a do budoucna Vám bohužel hrozí i vážná onemocnění kardiovaskulárního systému.
    Dle mého názoru nešlo anonymovi o to, aby Vás naštval, ale aby Vám pomohl, aby to, čemu zřejmě věnujete spoustu času, bylo skutečně efektivní. Číslo na váze bohužel nic moc neznamená, i když chápu, že potěší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobry den...obvinena z anonymity urcite nebudete:-)Zamyslela jsem se nad svymi jidelnicky a priznavam,ze me jidelnicky nesplnovali denni prijem 9000kj,ale tak jak pisete tech 7000kj.Ode dneska jsem si zacala zase jidelnicek vazit a zapisovat,tak budu denne vkladat vysledek -muzete i dale sledovat me vysledky a popripade budu rada,za kazde rady.:-)
      za chvilku budu vkladat clanek s mym dnesnim jidelnickem a u neho urcite budu potrebovat radu.... Budu se tesit na dalsi vasi navstevu meho blogu,dekuji a pekny vecer :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...