úterý 8. ledna 2013

13.DEN(vazeni na stobu) a 7.DEN JILL

Pekny pozdni vecer.....
Dnes mi mala trosku protestovala s vecernim usinanim,tak clanek pisi az ted......drive jsem se k nemu nedostala,pac jsem cekala az mala usne.Uz teda spi pul hodiny,ale ja musela jit udelat nocni mliko,pritelovi svacinu do prace a nakonec si udelat ocistu v cokoladove Balei :-)(musela jsem nejak zahnat chut.....ne na sladke,ale na jidlo :-))))))

Dnesni budicek byl az v deset hodin....U nas je to neobvykle a rano jsem koukala na hodiny a neverila jsem svym ocim.....No,taky se pak muzu divit,ze mi mala driv,jak v deset vecer neusne :-)No,ale nevadi :-)

Jinak u nas opet zase bylo skarede...celej den bylo zamraceno a zase prselo.zavidim,tem,co jim celej den napadl snih....podle pocasi by melo u nas v Praze zacit snezit uz v patek,tak jsem na to zvedava.Takhle ,kdyz napadne snih aspon muzu jit radit s malou chvilku ven...kdyz ale porad jen prsi,tak musime byt zavreny doma :-(
No ale pristi tyden uz se snad dostaneme do Kuliskova.....s tou nasi Dominkou a Sarinkou :-)Uz jsme se s nimi nevideli pekne dlouho a Kliskov jsme navstivili asi cca pred dvema mesici :-((

No a jaky byl dnesni den,krom toho,ze jsme stravili doma.....a zasli jen do mistniho obchudku pro pecivo(bohuzel jen bile),pac jine nevedou :-(

Ceke dopoledne jsem se venovala vareni,pak domaci aktivite,po celou dobu jsem si hrala s malou,naobedvali jsme se  a sli do obchudku.Pak mala usla a ja si sla rychle zacvicit sedmy den 30shred days a zbytek dne jsem pak stravila u televize,koupanim male a uspavanim :-)

A jak uz jsem se zminila v nadpise meho clanku,tak jsem si vzpomnela,ze jsem mela na stobu po tydnu vazeni,tak jsem se zvazila,ale bez vysledku.No,ani se nedivim,pac mam sve zenske veci,takze uvidime,jake bude vazeni za 3 dny,kdy mi skonci cviceni s Jill :-)Jinak moje vaha je porad 82kg :-)

MUJ JIDELNICEK-dnesni den jsem si nezapsala do koucinku,takze nevim jeho vysledky:-(

snidane-150g naturelly cream jogurt+muslli
svacina--------------------------------
obed-mrkvova polevka(4g maslo,63g mrkev,50g brambor),veprova plec s mrkvi a bramborem(4g olej,100g veprova plec,10g cibule,150g mrkev,200g varene brambory)
svacina-100g rajcata
vecere-mrkvova polevka(4g maslo,63g mrkev,50g brambor),50g rusti tmavy chleb
tekutiny-voda s citronem -konecne jsem si vzpomnela a koupil citron :-)
pohyb-domaci aktivita,mala prochazka,30shred days





12 komentářů:

  1. tak potomhle jídelníčku bych asi umřela hlady :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak me to stacilo...jen ted vecer jsem mela trosku hlad,ale zahnala jsem ho cokoladovou koupeli :-)))),vypila sklenici vody s citronem a pomalu ho pujdu jeste zaspat :-)

      Vymazat
  2. no nevím, ale tyhle Vaše jídelníčky mi spíš přijdou jako držení hladovky, ještě ke všemu když cvičíte. Se nedivím, že máte hlad. A navíc pak půjdou dolů akorát tak svaly a ne tuky a nebo proto taky nehubnete už alespon měsíc, protože tělo si musí dělat zásoby protože má málo příjmu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na obranu Monči musím říct, že už zhubla skoro 14kg a takhle jí od začátku hubnutí a svými pokroky inspiruje nejen mě:)

      Vymazat
  3. no,kdybych drzela hladovku,tak by muj jidelnicek obsahoval pouze vodu :-)dekuji za rady :-)nehubla jsem v prosinci......mimochodem na konci prosince jsem zhubla kilo za par dni a ted diky zenskym problemum jsem po tydnu na stejne vaze.......a priste s easpon prosim vas podepiste ,pac rada bych vedela,s kym se bavim...dekuji a preji peknou noc :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Je pravda, že toho jídla by možná bylo málo i na mě, snídaně by mi určitě nestačila. K rajčatům na svačinu bych přidala nějaký sýr, šunku. A k večeři bych si s polévkou asi také moc nevystačila. :)) Ale je to o tom, že jsem zajetá v jiném režimu, který zase vyhovuje mě. :)) Pokud vám tyto porce stačí, tak se vyprdněte na názory ostatních. :))
    Přeju hezkou noc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kriss....no,take jsem mela pred spanim trosku hlad,ale radsi jsem to sla zaspat,pac bych byla hloupa,kdybych se sla kllem pulnoci nacpat....dnes si dam urcite vetsi veceri,pac ta polevka byla opravdu malo.
      Na snidani po tom jogurtu nemam hlad....staci mi.Zalezi ,kdy vstavam,pac pak mam dopoledni svacinu,ale ted vetsinou vstavam po devate hoodine ,vcera v deset,tak jsem pak mela v poledne rovnou obed.
      Bohuzel jsem si vcera nezvladla jidelnicek zapsat do koucinku,ale jsem si naprosto vedoma,ze jsem nesplnila muj denni prijem.Nejak se do toho ted nemuzu dostat,tak snad se brzy dostanu :-)

      Vymazat
  5. Pouze mne zaujala veta "připravit noční mleko"... Nepíšou všude, že UM se ma spotřebovat do hodiny po zadělání? A už i po te hodine mi to pekne smrdí. :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pripravuji ho tak,aby ho po vyhladnuti mala vypila......jako matka vim,kdy se na nej budi,tak ho i tak pripravim....nebudu ji ho davat prece horky:-)

      Vymazat
    2. Taky jsem matka tam vim, že v každem navodu stoji, že mleko připravujeme ve vychladlé vode a hned podávame ke konzumaci. Ne v horke vode a čekat na vychladnutí. :-P Já jsem si vodu SPRAVNE TEPLOTY dala do termosky, tahle teplota se udržela nekolik hodin, když se dite vzbudilo, tak už jsem pouze zamichala mleko a podala čerstve. Naštestí od devití mesicu naše deti nemeli návyk pít v noci mleko.

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...