pondělí 7. ledna 2013

12.DEN(katastrofa) A 6.DEN JILL

Pekny vecer......
Dnesni den opet doma :-(Venku je tak osklivo,cely den nam prselo,tak se neda ani nachvilku ven jit.To pocasi je fakt hrozny :-(

Pres den jsem se tedy venovala domacnosti,hrala si s malou a dnes me prekvapila s dalsimy novymi kroky a to,ze snedla poprve sama celej obed,aniz bych ji pomahala a ukazala nam ,ze se uz umi sama napit z obycejne sklenky.Ted uz jen ty plynky zahodit a muzeme jit za rok a pul do skolky:-) a ja do prace.:-)
Opet jsem si i zacvicila 30shred days,takze mam za sebou sesty den.Jeste ctyri dny a  jsem na konci prvniho levelu.uz se tesim na ten dalsi....vubec nevim,co me ceka a necham se prekvapit :-)Dokonce jsem si ted ve sprse vsimla,ze se mi asi trosku zmensilo bricho....za ctyri dny me ceka vazeni,tak jsem zvedava,jestli tam ten ubytek bude :-)

MUJ JIDELNICEK:tak po zapsani do koucinku jsme se zhrozila....muj dnesni jidelnicek se neda jinak nazvat,nez slovem KATASTROFA.
Jidla by se daly,ale ty vysledky v koucinku ne a hlavne jsem nejak zapomnela na zeleninu :-(

snidane-ananasovo ovesny koktejl(150 ml mleka,25g ovesne vlocky,50g ananas z plechovky)
svacina-225g jablko
obed-grenadyr(300g ryzovych nudli,50g brambor varenych,75g cibule,4g olej)
svacina-135g fitness tvaroh s jogurtem
vecere-50g vicezrnny chleb,75g cottage zeleninovy,25g kureci sunka,150g paprika
HRICH-3KOSTICKY BILE COKOLADY







6 komentářů:

  1. Tak na výsledky po 1. levelu se těším. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Monulko, ten koktejl vypadá skvěle. Zítra si jdu koupit ananas:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji,muzes ho udelat z jakehokoliv ovoce :-)

      Vymazat
  3. Moni, na váhu bych zas tak nedala, já za dobu cvičení skoro dvě kila přibrala :) zaměřuju se spíš na ty centimetry :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj,ja si toho uz taky vsimla,ze kdyz cvicim,tak se vaha moc nehne :-)na cm s ebudu take zamerovat,ale zapomnela jsem si koupit metr,takze se musim merit odhadem....ale ve ctvrtek jedu zase do centra,tak si ho musim koupit....hlavne si to musim nekam napsat :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...