neděle 6. ledna 2013

11.DEN A 5.DEN JILL JE ZA MNOU

Pekny vecer.....dnesni clanek vezmu trosku hopem.
Celej den jsem byla doma,takze se krom behani kolem male,domaci aktivite a cviceni nic neudalo.
Cviceni dnes pro me byla uz brnkacka.Prvne jsem si rikala,ze bych si dnes dala volno,pac dopoledne mi nebylo moc nejlepe(odpoledne jsem zjistila proc),ale nakonec kdyz mala usla po obede,tak jsem se vesele vrhla na cviceni .Cvicila jsem dnes paty den a treti s 5kg cinkami.Uz jsem si na ne zvykla,ale zavcas je vymenim za nejake mensi,pac brzy bych asi vypadala jak nejaka kulturistka(do te mam teda jeste hodne daleko) :-)
Jeste pet dni a ceka me vazeni.Strasne se na nej tesim....Snad se mi na vaze ukaze nejakej ubytek :-)

MUJ JIDELNICEK:no,jeste porad na nem musim poradne zapracovat.........

snidane-chleb ve vajicku(100g vicezrnny chleb,110g vajicko),100g rajce,4g nescafe,4g cukr,50ml mleko
svacina-225g jablko
obed-ryze,katuv sleh(150g veprova plec,125g paprika zluta,4g olej,25g cibule,250g ryze varena,25g kysely okurek)
svacina-150g naturally cream jogurt + musli
vecere-200g kapusta,90g libovy parek,8g olej,10g hladka mouka -zbytek ze vcerejsiho obeda



2 komentáře:

  1. Já vepřové nerada, takže bych si raději dala kuřecí. :P Jinak jogurty s musli mám ráda. Mňam mňam. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ono je vesmes asi jedno jaky tam das maso....ja si obcas delam ten katuv sleh i ze sojoveho masa :-)
      jj,ty jsou vynikajici :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...