sobota 5. ledna 2013

10.DEN HUBNUTI a 4.DEN JILL

Pekny vecer....
Dnesni den jsem stravila celej doma a den jsem si zpestrila staranim se o malou,peci o domacnost a hlavne jsem si nasla i chvilku na to,abych si mohla zacvicit ctvrty den 30shred days:-)Opet jsem si na cviceni vzala me oblibene 5kg cinky...bohuzel jine doma nemame,tak prot takova zatez.....Je fakt,ze me z nich boli ruce,ale da se to s nemi zvladnout a hlavne se u toho cviceni poradne zapotim,tak doufam,ze tam nejakej ubytek po deseti dnech bude.Kez by :-)
Ctvrty den mam za sebou a ja zjistuji,ze me to cviceni zacina bavit jeste vice:-)Dnes jsem si usmyslela ,ze bych chtela zacit jeste chodit nekam na nejake cviceni do fitka.Prece jen se obcas potrebuji jit odreagovat mezi lidi :-)

 MUJ JIDELNICEK:dnes jsem si ho zapisovala do koucinku,ale musim opravdu na nem jeste chvilku pracovat....Jak jsem si ho dlouho nedelala,tak jsem vysla ze cviku....

snidane-150g naturally cream jogurt+mussli
svacina-200g jablko
obed-200ml uzena polevka
         225g kapusta,100g libovy parek,50g cibule,4 g olej,150g varene brambory
svacina-125g tvarohu,10g cesnek,25g vicezrnny chleb
vecere-135g tunak,25g cibule,75g rajce,25g eidam,50g kysely okurek,50g vicezrnny chleb -recept od DOMCI





2 komentáře:

  1. Monulko, nepojedeme někdy spolu na pár dnů na dovolenou po Čechách? Pronajmeme si někde v přírodě chatu (přes Ríšu za levno) a budeme cvičit a zdravě jíst:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by bylo super :-)Ale,ti nasi kluci by jeli taky,ne?Aby nam hlidali prtousky :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...