sobota 1. prosince 2012

VCEREJSI VAZENI A VECER HRESENI

Pekny prvni prosincove sobotni poledne.....
Vcera jsem vam nestihla napsat blog,spise jsem se vecer zdrzela jen par minut na notasku,takze vam vcerejsi info z meho dne a vazeni dodavam az dnes.
Vcerejsi den jsem stravila celej doma,v podvecer jsme pak s pritelem a malou jeli predat majitelce nas predeslej byt a pak jsem premluvila sveho pritele a zajeli jsme do Ikei pro nabytek do naseho obyvaku,takze uz jsme konecne uplne zabydleni.

Jinak vcera s mym jidelnickem jsem se celou dobu drzela a samozrejme vecer jsme prijeli pozde domu,ja byla hladna jak vlk a dala jsem si na veceri jitrnici s lamankovym chlebem(nastesti mi to s vahou nic neudelalo)No a bohuzel jsme vynechala cviceni,pac mala nechtela spat,tak jsem se ji musela venovat.My s tim usinanim neustale bojujeme :-(

A jak mi dopadlo vazeni po tydnu?Dopadlo skvele.....zde je vysledek :-)

  • BMI:27.2
  • Aktuální váha:81.4kg



Přidat popisek
MUJ JIDELNICEK:
snidane-slaninovy krehky chleb,tvaroh,rajce
svacina-muller jogurt
obed-testoviny,mlete maso s neapolskou omackou,cherry rajcata
svacina-pulka muller jogurtu,mleko
vecere-jitrnice,lamankovy chleb (HRICH!!!)
tekutiny-kava s mlekem,voda
pohyb-domaci aktivita






8 komentářů:

  1. jakýpa hřešení?! nonono! :P
    jsem ráda,že už jste zabydlení :)) líbí se ti v novém?
    super výsledky! jen tak dál :)
    těstoviny vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ona ta jitrnice je celkem dost tucna na veceri...mela 200g :-(
      jj,libi....je to tu super,klid,novostavba a velike pokoje.....uz nam teda chybi jen policky,ale to je malickost :-)
      Dekuji......do Vanoc bych chtela dat dolu jeste jedno kilo a pak do jara bych chtela ten zbytek(10kg) jeste sundat apak uz zustat na 70kg:-)a pak uz se toho jen a jen drzet :-)
      dekuji,opet jsem si pochutnala :-)

      Vymazat
    2. jsem moc ráda,že jsem ti inspirací! to já děkuju :)
      není 10kg do jara hodně?? :) ale držím palce!

      Vymazat
    3. no tak tech 14kg jsem dala dolu behem 5.mesicu,tak treba to pujde rychle......ale kdyz to bude az v lete.tak mi to vadit urcite nebude :-)

      Vymazat
  2. Teda, Ty jsi šikulka!!! Výsledky perfektní a jedno malé zhřešení Ti zas tak neublíží, každej hřešíme... Já taky :D Taková 80% čokoláda, mňam :) ale jen jeden čtvereček, když není zbytí, pak se plesknu přes ruku radši :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji :-)Snazim se :-)Uz chci byt u konce :-)Ale nehrotim to ,pac uz ted mi rikaji,ze uz hubnout nemusim :-)

      Vymazat
    2. Důležité je cítit se fajn sama o sobě :)

      Vymazat
    3. jj,JA SE CITIM FAJN :-)ALE CHCI JESTE NA SOBE TROCHU ZAPRACOVAT :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...