úterý 25. prosince 2012

VANOCNI DARKY :-)

Pekny Bozi hod :-)
Tak stedry vecer je za nami a ja si ho prijemne uzila s pritelovou rodinou.Moc se mi to libilo a letos uz to byly i druhe vanoce nasi Viktorky,tentokrat si je uzivala.Nezajimalo ji rozbalovani darecku,to jsem delala za ni,ale spise radila se svymi novymi hrackami-kocarkem,chodicim a stekajicim pejskem na voditku,magnetickou tabulkou a boxovacim medvidkem :-)Mela radost a ja take :-)Zbytek rodiny take :-)

Vecere byla stedrovecerni-bramborovy salat a ryba.Ja mela take dietni salat,ale pak jsem stejne zhresila....Ale nezlobim se na sebe...vzdyt svatky jsou jen jednou do roka:)


A z vanocnich darecku jsem mela silene moc velkou radost.....jeden darek se mi i vyplnil :-)Dostala jsem kosmetiku(parfem,koupelovou sadu),pero,velky hrich cokoladu z Anglie,spolecnej darek  spritelem prosteradla a darek,co jsem si prala,tak navstivit nejake lazne :-)To se mi splnilo a dostala jsem se zbytkem rodiny voucher na 5 denni pobyt v jakychkoliv laznich,kde bude 12 procedur....Moc se tesim :-)








Pekny zbytek svatku :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...