pátek 7. prosince 2012

VAHA SE NEHLA

Pekny vecer.....
dnes rano me cekalo vazeni a bohuzel pro vas nemam zadnej vysledek...vaha je stejna ,jak minulej tyden.No,ani se nedivim,kdyz jsem za celej tyden necvicila :-(Hned je to poznat....kdyz clovek denne cvici,tak vaha po tydnu je nizsi a jakmile si ani jeden den nezacvici,tak po tydnu zjisti,ze je vaha porad stejna.Dnes jsem si udelala jen 30 sklapovacek,takze zadna slava...zitra se jich pokusim udelat vice :-)A asi v pondeli odjizdime na moravu,tak treba si budu moct chvilku zacvicit,kdyz bude babicka s malou :-)Kez by .-)))))

Venku je strasna zima.....mrzne cim dal vic ,tak ani ven ted nechodim,kdyz nemusim......,takze jsem se celej den venovala domacnosti a male.

MUJ JIDELNICEK
snidane-nay banana cake
svacina-banan
obed-ryze,nezahustena znojemska omacka,okurek
svacina----------------------
vecere-tmavy chleb ve vajicku,cherry rajcata
tekutiny-zeleny caj,kava s mlekem
pohyb-domaci aktivita,30 sklapovacek





4 komentáře:

  1. Monul, to nevadí, hlavně, že nepřibíráš. Vypadáš báječně! jen tak dál

    OdpovědětVymazat
  2. Víš, podle mě je hloupost řídit se podle váhy, jde o centimetry... Já taky vážím pořád stejně a přitom cvičím skoro 3 měsíce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no,me uz nekolik mesicu stoji cm a vaha jde dolu.....mam to prebytecny uz jen v brise a bokach

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...