středa 19. prosince 2012

UTERY + STREDA

Pekny predvanocni vecer,spise podvecer....

Omlouvam se,ale vcera jsem si planovala psat clanek uz v podvecer,kdyz mi mala usla,ale bohuzel po hodince se vzbudila,tak jsem musela ukoncit psani a jit se ji venovat(vana,vecere,hrani).Vecer jsem se pak k blogu uz nedostala,pac Vikinka mi sla spat az po 22hod zaroven se mnou a tatinkem.
Uterni den nam zacal pul hodiny po osme-nasnidali jsme se(Vikinka se rozhodla po dlouhe dobe snist celou snidani),jinak mi moc snidat nechce(asi zacina tatinkovatet),koukali na pohadky,uklizeli,hrali si,naucili jsme se chytat rybicky a taky se u toho pekne nervovat :-)Pak jsme spolu uvarili obed,uklidili a po obede se sli projit do obchudku pro pecivo.
Zbytek dne jsme si hrali a ja se konecne v podvecer,kdy Vikinka usla donutila si zase zacvicit 30shred day's :-)

UTERNI JIDELNICEK:
snidane-cesmekovy chleb,maslo,sunkovy salam,platek hermelinu,ovocny caj neslazeny
svacina-hrozny
obed-knedlik(bohuzel),svickova omacka(jen rozmixovana zelenina),veprove maso
svacina-zakysane mleko
vecere-zbytek svickove,veprove maso

tekutiny-voda,ovocny caj,kava s mlekem
pohyb-domaci aktivita,prochazka,30shred days




Streda:
Dnesni den zacal az po devate hodine.....a vubec,ale vubec se mi nechtelo vstavat......neco me tak silene zmaha,ze jsem ted porad nejak moc unavena a hlavne uplne leniva-----bud je to pocasim,nebo na me padla nejaka zimni unava....Jak jste na tom vy?
Bohuzel jsem ale donucena vylezt z postele,sundat male plenku a posadit ji na nocnik.Uz teda si na nej sedne sama...mam radost,pac se na nej naucila uz chodit sama,ale misto,aby rekla,ze chce delat aa,tak si na nej sedne i s plinkou  a oblecenim :-DNo nevadi,to vypilujeme...hlavni je,ze uz se nocniku zase neboji :-)
Dnes jsme ani pohadky nestihli,takze jsme si udelali snidani a posnidali u nejakych vanocnich filmu.Dnes mi opet Vikca u snidane udelala radost,snedla ji celou :-)Tak se mi to libi :-)
Potom jsme s ejako kazdej den venovali domacnosti,uvarili obed,hrali si,koukali na telku,vykoupali se a ted uz mi od 18hod krasne spinka a ja jen doufam,ze uz spinkat bude.
Dnes bohuzel necvicim,pac Vikinka mi spi v loznici a tatka mi usnul v obyvaku,tak ani jednoho mym cvicenim rusit nechci,takze si snad zase zacvicim zitra.

MUJ DNESNI JIDELNICEK:
snidane-michana vajicka,rohlik(bohuzel u nas v obchudku nemaji celozrnne pecivo),rajce
svacina-------------------------------------
obed-brambor,sekana pouze z masa,rajce
svacina-bily jogurt,cajova lzice jahodove marmelady,ovesne vlocky
vecere-zbytek sekane,rajce,rohlik

tekutiny-voda,kava s mlekem
pohyb-domaci aktivita



Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...