úterý 4. prosince 2012

UTERNI DEN

Pekny uterni vecer  a zaroven preji vse nejlespi vsem Barborkam k dnesnimu svatku :-)
Dnesni den mi zacal kolem devate rano.Po snidani jsem se pustila do uklizeni a vareni a behem toho jsem s Viktorkou ozdobila vanocni stromecek.Chybi teda uz jen ty darky pod nim a napecene cukrovi,ALE TO UZ BRZY TAKE BUDE.

Zbytek dne jsme stravili doma.Venku je takova zima,ze me tam teda vubec nikdo nedostal,ale zitra ven zase vyrazime,pac je mikulas,tak jedeme s babickou a tatinkem se poprve podivat na mikulase a certy na Zlicin,tak jsme zvedava,jak na ne bude Vikinka reagovat.Zitra podam urcite info,pokud tam pojedeme.
Ani ke cviceni jsme se nedostala,pac Vikca jak pozde vstava,tak po obede spat nechodi.No,snad se k nemu zase brzy dostanu...byla bych rada....zbyva mi uz jen par dni killer abs.

Dnesni jidelnicek mi vysel presne tak jak jsem chtela aby vysel...ZELENE.

MUJ JIDELNICEK
snidane-lamankovy chleb,maslo,kureci debrecinka,cherry rajcata
svacina-banan
obed-brambor,kureci stehenni rizek,cherry rajcata
svacina-ochuceny tvaroh s jogurtem
vecere-lamankovy chleb,vajickova pomazanka(cottage+vajicka),cherry rajcata
tekutiny-voda s troskou sirupu,kava s mlekem
pohyb-domaci aktivita
























Na veceri jsem dostala chut na vajickovou pomazanku,ale ze nejim tatarku  a delala jsem ji i Viktorce,tak jsem si ji udelala zdravejsi podle sebe :-)Chutnala jak me ,tak i Viktorce.Treba bude chutnat i vam :-)
ZDRAVA VAJICKOVA POMAZANKA:
2 vajicka
90g cottage syru
jakykoliv chleb
jakakoliv zelenina

Vajicka rozmackame a smichame s cottage syrem.Popripade osolime.

A nakonec.....LIBI SE VAM TED MUJ BLOG?Trosku jsem se nudila,tak jsem se ho snazila opet trosku vylepsit :-)


4 komentáře:

  1. páni :D my stromeček vytáhneme až pár dní před vánocemi :P .. vy ho máte moc pěkně ozdobený :) mám chuť na ten řízek s bramborem a i na tu pomazánku♥ Mňam! :) .. můžu se zeptat na jaké stránce si děláš ten jídelníček? :) a děkuju za milý komentář, sleduji tvůj blog! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj,mame ho nazdobenej uz dopredu,pac pristi tyden asi odjizdime na moravu a dalsi tyden budeme litat po nakupech a pak uz jsou vanoce,tak jsme si to doma zpestrili uz ted vanocnim stromeckem....hlavne jsem ho postavila kvuli male a pritelovi......museli jsme se nejak naladit :-)jsou na nem jen slamene ozdubky,pac mala by normalni banky rozbila..ma 17.mesicu,takze to budou jeji druhe vanoce,ale ted uz je bude vnimat :-)na rizek s bramborem me navnadila jedna moje kamaradka,tak jsme si ho musela dat :-)a pomazanka mi chutnala....dekuji :-)
      jidelnicek si zapisuji do sebekoucinku na www.stobklub.cz
      i ja dekuji za mily komentar a jsem rada,ze se ti muj blog libi :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...