pondělí 17. prosince 2012

SOBOTA+NEDELE+PONDELI

Pekny podvecer....
Jsem zde a hlasim se vam s clankem o mem hubnuti.Jak uz jsem se zminovala v patek,tak jsem byla pet dni na  morave u rodicu,tak se hresilo a hresilo.V sobotu jsem se po tydnu zvazila a prvne jsem se toho moc bala,ale pak jak jsem stoupla na vahu a koukla na cisilko,tak jsem byla prekvapena a i po tom,co jsem hresila klobasama a cheeseburgerama,tak jsem nastesti nepribrala.To bude diky tomu pohybu :-)jsem rada,ale s hresenim uz ted udelame pekne konec a zacneme jist normalne :-)
sobotni obed

nedelni obed
Sobotni,nedelni a dnesni jidelnicek byl nic moc,ale od zitrka uz bude zmena :-)

DNESNI JIDELNICEK:
snidane-pulka croisantu
svacina-zelny salat s okurkou
obed-uzena polevka,sunkofleky
svacina---------------------
vecere-kureci kousky s brokolici v aspiku,cesnekovy chleb




Dnes jsem i poprve vyzkousela domaci pekarnu a z pripravene smesi jsem upekla(teda ta pekarna)cesnekovy chleb ..... je vynikajici.....Chleba uz jen z pekarny :-)
muj upeceny chleb :-)



4 komentáře:

  1. Úžasná a šikovná je slabý slovo:-) Díky za inspiraci i za dnešní pokecání si:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji,nemas zac :-)Uz bychom taky nekdy mohli vyrazit ven nebo na kavicku :-)

      Vymazat
  2. Mňaaaam, ten chlebík vypadá suprově :) Příště pošli :D

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...