sobota 22. prosince 2012

SOBOTA

Pekny vecer.....
Dnesni den jsem stravila take nakupovanim.....nebo spise jsme se jeli podivat do nejvetsi prazske trznice SAPA.Byla jsem tam poprve a celkem to tam vypadalo jakz takz.
Po prijezdu do trznice mi spadla brada,pac to je MESTO V MESTECKU :-)No nic moc jsme nenakoupili,spise jsme se jeli podivat....a urcite trznici Sapa navstivim jeste parkrat,pac se tam da sehnat cokoliv do domacnosti,hracky atd.....Je to tam nejspis pomalu na celej den,takze urcite to chce mit dostatek penez sebou :-)))))
Dost me ale zarazila cena za polevku,kterou jsme si davali na obed.....Dali jsme si cinskou kureci polevku v nejakem jakoze bistru.Dostali jsme takovou porci polevky,ze jsem ji ani nesnedla....porce polevky byla v salatove mise a polevka se skladala z par kousku nejakeho salamu,nejakych cinskych knedlicku a nejakych cinskych housticek(vubec nevim,co jsem to jedla),chutnalo to zajimave......pak,tam bylo zeli a cinske nudle,takze jsem musela pouzit na polevku jak vidlicku,tak lzicku.Jak rikam,snedla jsem jen pulku a stacilo mi.Prislo na placeni a kdyz jsem obsluze polozila otazku "KOLIK?" ,tak mi odpovedeli "180kc" ,takze jedna takova porce byla za "90kc".Malem jsem se vyvratila a vztekla jsem vysla ven to rozdejchat.....Me konecne slova zneli:"PRISTE SI DAM NEJAKEHO HAMBACE,CO ME VYJDE LEVNEJI"
a MOTTO ZNI :"POKUD SE CHCETE NEJLEVNEJI A DOBRE NAJIST,NAVSTIVTE CINSKE BISTRO!!! ......:-(

Zbytek dne jsem stravila doma a venovala se male a uvarila nam poradnou veceri :-)

MUJ JIDELNICEK:
snidane-vesnicky chleb,maslo,kureci sunka,rajce
svacina:----------------
obed-cinska kureci polevka
svacina-tvaroh+kiwi
vecere-fazolky,verove maso,vesnicky chleb
tekutiny :voda se sirupem,kava s mlekem


Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...