pátek 21. prosince 2012

PREDVANOCNI UBEHANY DEN

PEKNY VECER....
Dnes to bude opet kratoucky clanek pouze s jidelnickem.Cely den jsem litala jen po nakupech.Nastesti uz jsem neresila darky,pac ty uz jsou nakoupene,ale tentokrat jsem resila jen same jidlo a jidlo.A jsem rada,ze uz mam vse nakoupene,pac ty fronty v tech obchodech jsou silene az katastrofalni.Jinak jsem krom nakupovani travila doma ,venovala se male a domacnosti,takze dnes bez cviceni.

MUJ JIDELNICEK:
snidane-musli s mlekem
svacina-vicezrnny rohlik
obed-ryze,pecene kureci kousky,okurek
svacina-------------------
vecere-pecene kureci kousky,vesnicky chleb
tekutiny-tang,kava s mlekem

omlouvam se,ale ted tu moji stravu moc neresim,ale od noveho roku jdu do toho opet naplno....

Dnes jsem mela vazeni a vaha se nezmenila,porad je 81,4kg.


Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...