pondělí 31. prosince 2012

PATY DEN-SILVESTR 2012

PEKNY POSLEDNI PROSINCOVY VECER.



            ‎"Pane doktore, jaké je nejlepší cvičení na hubnutí?" ptá se plnoštíhlá paní svého doktora.
             "Točit hlavou napravo a nalevo," odpoví lékař.
             "A kolikrát?"
             "Pokaždé, když vám někdo nabídne jídlo…"


Vetsina z vas travi Silvestra na chatach,ruznych akcich anebo doma v rodinnem kruhu stejne jako ja.V televizi nic neni,tak jsem sla uspat malou a k tomu napsat posledni clanek,kterym ukoncuji rok 2012 a za cca 2 hodiny budu se svym milovanym pritelem vitat NOVY ROK 2013.
Chvilkama mi pripada,jak kdyby uz to i vypuklo,pac na tom nasem malem dvorecku,pidi sidlisti(na vesnici)to kazdou chvilku boucha o 106 :-)

Muj dnesni den byl uklizeci,odpocinkovej a trosku pohadkovej(zkoukla jsem tedy jen me dve oblibene pohadky) a to LOTRANDO A ZUBEJDA

 A
PRINCEZNA ZE MLEJNA
JAKE JSOU VASE NEJOBLIBENEJSI POHADKY?

A k memu hubnuti.....
Dnes rano jsem se po par dnech zvazila,abych si zapsala posledni vahu roku 2012 a tak trosku jsem mela radost,pac za 3 dny mi klesla o -300g :-)No ,moc se z toho nebudu radovat,pac po dnesnim vecernim hreseni mi zase tech 300g pribude,ale ja se od zitra s tim poperu,pac me predsevzeti bude znit:POKRACUJI V HUBNUTI :-)
CHtela jsem si dnes i zacvicit,ale zapovidala jsem se s moji segrou  a bylo po cviceni.Takze cvicit se bude az druheho a to  Jillian Michaels s mymi kamardkami Kamcou a Gabcou:-)Holky ,moc se tesim na vasi spolupraci :-)My to zvladnem :-)



MUJ JIDELNICEK:
snidane-kureci parek,horcice,vicezrnny chleb
svacina-banan
obed-brambor,plnene zampiony staroceskou sunkou a syrem,rajce
svacina-banan
vecere-zampionova polevka,vicezrnny chleb
tekutiny-voda se sirupem,kava s mlekem
pohyb-domaci aktivita

hrichy:cola,biskupsky chlebicek,chlebicky-ale kdyz je ten posledni den Silvestr,tak se to omlouva :-)





<3>

2 komentáře:

  1. Ten vtip je fakt dobrej :DDDDDDD Ale kroutit hlavou jen u těch nezdravých pochutin :)

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...