čtvrtek 27. prosince 2012

NOVY ZACATEK HUBNUTI

Pekny podvecer...
Zacina nam za par dni Novy rok a s nim i ruzna predsevzeti.Ja budu porad pokracovat v mem hubnuti,pac mam jeste kus cesty pred sebou.Prvne jsem chtela zacit az od zacatku ledna,ale dnes jsem si dopoledne rekla,ze kdyz budu jeste ted tech par dni hresit a jist jako driv,tak ze hned zase priberu,tak jsem se dnes uz stopla  arekla si,ze zacnu s hubnutim uz ode dneska :-)
Rano jsems e sla zvazit,ale moje vaha mi vypovedela sluzbu,tak nemam dnesni zacatecni vahu,ale zitra se po ranu zvazim a dodam :-)Snad to nebude tak hrozne :-)

MOJE MOTIVACE:
SATY VELIKOSTI 40 A POBYT V LAZNICH


Me jidelnicky se budou skladat z peti jidel a urcite v nich jako doted budete nachazet inspiraci k priprave jidla pro vasi rodinu :-)
Predem upozornuji,ze me jidelnicky nejsou zalozene na uplne dietni strave,jen se snazim z potravy vynechat slozky,co mi neprospivaji......
A jak uz jsem se zminovala v clanku vcerejsim,tak mam doma mnoho dietnich jidelnicku,ktere se vam budu pokouset sem denne vkladat a inspirovat vas :-)Zde je dietni jidelnicek
Dale mam v planu od ledna s dvemi kamaradkami v planu cvicit Jillian Michaels-30shred days,takze vas budu informovat o mem cviceni.

MUJ DNESNI JIDELNICEK:zapomnela jsem na svacinu

snidane-chleb,maslo,vajicko,cherry rajcatka
svacina--------------------------------
obed-ryze,pecena veprova pecene,cherry rajce
svacina-kiwi,broskev
vecere-ryze se sunkovym kolenem(salam) a stavou z pecene veprove pecene





Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...