sobota 8. prosince 2012

NEKOLIKATY DEN....KONEC 5.MESICE v hubnuti

Pekny mrazivy vecer :-)
Mala konecne usla a ja jsem zde :-)
Dnesni den byl nic moc :-(Cely den jsem stravila doma,jen jsem na minutku skocila do kramu pro plenky a po zbytek dne jsem se venovala male a domacnosti.Nic se mi vubec nechtelo delat,pac mala me vubec nenechala pres noc spat.Vcera jsem ulehla az nekdy kolem pul jedne rano...sotva jsem zavrela oci,tak zacala mala brecet...dostala mleko ,ale plac pokracoval.....Vzala jsem si ji tedy k sobe,ale porad se vrtela a ja hledala tu pricinu,ktera ji nenechala spat a trapila ji.Vzpirala se tak,ze ani lezet nechtela aja byla uplne vyrizena :-(No,nezbylo mi nic jineho,nez ji mit v naruci a cekat,az usne.A behem toho cekani jsme najednou objevili pricinu,ktera ji trapila........chudinku bolelo brisko z prdiku.Tak jsem asi pul hodky s ni chodila po pokoji...mela cca 12kg v naruci a cekala,az si odrihne a prosila ji,aby se nechala prebalit.Cca po pul hodine si dala rict....nechala se prebalit,ulehla do postele a spinkala.Usinala jsem az asi kolem druhe a budicek jsme mela uz o pul osme :-(No,nemela jsem tedy vubec radost....pac pres tyden vstavame v devet a dnes o pul osme.
Ted jen doufam,ze dnesni noc bude bez protestovani a bez boleni briska a ze i ja se vyspim :-)

MUJ JIDELNICEK:
snidane-lamankovy chleb,maslo,sunkovy narez,rajcata
svacina-banan
obed-ryze,kureci stehno,ledovy salat
svacina-vajecna omelleta,cinske zeli
vecere-kureci stehno,lamankovy chleb
tekutiny-voda,kava s mlekem 2x
pohyb-domaci aktivita

4 komentáře:

  1. chudinka malá, fenyklový čaj jí dávej, Monulko:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domi,ona s tim nema problemy,jen ted mela...meli jsme na obed zeli a ona si taky trosku dala...no jsem ponaucena a uz ji ho davat nebudu......uz je to zase v pohode a vyprazdnuje se,tak jak ma.Jinak ho mame doma ten fenyklovej caj....

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Nene,mame doma jeste Infacol....ten nam hodne pomahal :-)Ted uz je to ale v pohode....nesmim ji davat zeli...

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...