čtvrtek 6. prosince 2012

NAY BANANA CAKE OD KAMCI(I PREFER TO BE AWESOME)

Pekny ctvrtecni podvecer....take u vas napadl snih nebo vam snezi?Ja se rano vzbudila  a jak jsem roztahla zaluzie,tak me prekvapil snizek....no,neni ho kupa,ale aspon neco a obcas nam tu behem dne neco malo spadne.....konecne se to aspon drzi :-)Co jsem ale rano koukala na pocasi,tak hlasi,ze ma snezit az do nedele amrznout nejen v noci,ale i pres den.Mam ohromnou radost,pac prosti tyden muzeme jet na vylet na moravu k mym rodicum a sourozencum......a vyradit se s Viktorkou na sankach :-) Projit si vanocni trhy a dat si teplej svaracek :-)

rano v devet
MUJ JIDELNICEK:
snidane-tmavy chleb,maslo,kureci debrecinka,cherry rajcata
svacina-------- (nejak jsem na ni zapomnela)
obed-lamankovy chleb,veprova plec,cherry rajcata(nechtelo se mi vyvarovat)
svacina-nay banana cake
vecere-lamankovy chleb,maslo,sunkovy narez,cherry rajcata
tekutiny-kava s mlekem,voda
pohyb-kratka prochazka,domaci aktivita



Nejsem moc na peceni,ale dnes jsem se po dlouhe dobe rozhodla upect kolac.Objevila jsem ho u jedne blogerky na blogu a tak me lakal,ze jsem ho musela vyzkouset a musim teda podekovat Kamce,za super receptik a vynikajici kolac.....MOC NAM CHUTNAL,TAKZE TENTO KOLAC BUDU DELAT CASTEJI :-)DIKY :-))))

RECEPT NA TENTO VYNIKAJICI KOLAC NAJDETE ZDE NAY BANANA CAKE (jen jsem dodala cukr) A TADY JE PAR MYCH FOTECEK MEHO UPECENEHO KOLACE :-)
zacatek peceni

po upeceni

a takhle vypada :-)
                                                     dobrou chut :-)

2 komentáře:

  1. Taky ho chci zkusit :) banány miluju nadevše :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urcite ho vyzkousej...je to opravdu mnamka....pokud ho pritel nedoji,tak mam na snidani a uz se predem na ni tesim :-)A ta vune toho kolace :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...