středa 5. prosince 2012

MIKULAS :-)

Pekny mikulassky a certovsky vecer.......jsem zde....byla jsem celej rok hodna,pac zadnej cert me neodnesl.....,coz se i sama divim :-DA co vy?
Dnesni den jsem mela celej uklizeci...... a v podvecer jsme jeli s babickou a tatinkem Vikince na Zlicin ukazat poprve Mikulase,certa,andela :-)A samozrejme ji musim tu moji malou zlatou holcicku pochvalit,pac se vubec nebala....My si mysleli,ze bude plakat,ale neplakala.A jako kazde dite dostava na Mikulase darecky,tak i Vikinka dostala same ovoce(hlavne jeji oblibene banany-takze zitra bude NAY BANANA CAKE od KAMCI ),smesku jogurtu a pribinacku,adventni kalendar HELLO KITTY,helmu na kolo,ponozecky a brumiky.


Vikinka dostala jeden kartacek na zuby a samozrejme chtela vsechny :-)



Dnesni jidelnicek zaril vsemi barvickami.....nemam jeho foto,ale napisu vam sem,jak zaril ......
PRIJEM,BILKOVINY
TUKY,ZELENINA,TEKUTINY,VYDEJ
SACHARIDY
TAKZE DNES JSEM NESPLNILA SACHARIDY A CHYBELI MI BILKOVINY S PRIJMEM :-(

MUJ JIDELNICEK:
snidane-tmavy chleb,cottage s krenem,kureci debrecinka,cherry rajcata
svacina-banan
obed-brambor,rajcatka,paprika plnena krkovici
svacina-tvaroh,banan,mleko
vecere-tmavy chleb,parika plnena krkovici
tekutiny-voda s troskou sirupu,kava s mlekem,HRICH 200ML PIVA(to pritel :-D)
pohyb-domaci aktivita,chozeni po tescu

trosku jsem se inspirovala Kamcou ,ale nemela jsem vse potrebne ingredience,tak jsme si to pozmenila



A nakonec vas naladim krasnou vanocni pisnickou.....Ja ji dnes slysela 2x a celej den jsem si ji zpivala a i mam po ni lepsi naladu :-)Libi se vam?


6 komentářů:

  1. nebála se? to je šikulka! já byla vždy po****á až za ušima!
    jsem zvědavá, co budete na dortík říkat :) ale asi do něj přidej nějaké sladidlo - nemusel by vám chutnat :)
    na plněné papriky nejsou "potřebné ingredience" :D do většiny mých receptů se dává to - co tě napadne :))
    jídelníček super :) jen bych u hubnutí vytkla ten banán odpoledne!
    písnička je zvláštní,ale něčím kouzelná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nebala :-)coz jsem teda udivena,pac ja se taky bala a pritel take.....podle me se ale pristi rok uz bude bat :-)jj,pridam...ja bych to mozna snedla bez sladidla ,ale pritel ten je na sladke :-)pak pisnu :)jj,tak to je jak u me,tak to jsem rada :-)dekuji :-)ten banan byla vyjimka,pac ja potrebovala dochutit ten tvaroh :-)ja tu pisnicku slysela poprve loni a od te doby se mi strasne libi :-)no a ted ji hraji vsude,tak me vzdycky naladi na vanocni naladu :-)

      Vymazat
  2. :-) My včera byli u prarodičů a Radeček se taky nebál. Zazpíval francouzskou písničku a vypadal jako hroznej intelektuál :-) Ale pak po čertovi chtěl, aby si odnesl mě :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radecek je sikula :-)
      A ty jsi Kiki zlobila,ze na tebe volal certa?

      Vymazat
    2. No to zrovna :-D Já jsem v rodině ten největší andílek O:-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...