pátek 14. prosince 2012

KONEC VYLETOVANI

Pekny patecni vecer...................
Jsem zde z vyletu(navstevy Sumperka) a pekne jsme si to tam uzili...jen byla neskutecna zima.
Pondelni cesta do Sumperka byla dlouha,pac venku snezilo a jeli jsme i za tmy...ale dojeli jsme k mym rodicum v poradku.Dopoledne jsme stravili doma,po obede jsme teprve vyjeli a k nasim jsme dojeli vecer o pul sedme,takze jsme stravili cely den v aute,takze i muj jidelnicek se skladal ze samych nezdravych jidel jako je MC Donald a klobasa na veceri.Vecer jsme posedeli s rodici,takze jsem si dala 4dc bileho vina(pry spaluje) a abych aspon trosku vybehala dva cheeseburgery a klobasu,tak jsem si udelala cca 30 minutovou prochazku do kauflandu a zpet.....
V dalsich dnech ten jidelnicek nebyl o moc lepsi....celych 5 dni jsem hresila a to hodne....¨
Uterni den jsem se dopoledne venovala domacnosti :-)Mamka byla v praci,tak ja musela varit.....Po obede jsem sla navstivit svoji sestru a jeji deti a vyrazili jsme na nakupy.Potrebovala jsem nutne sehnat Vikince zimni kombinezu,ale bohuzel jsem ji zadnou v obycejne prodejne nesehnala,ani u vietnamcu(nerada k nim chodim) a byla jsem z toho fakt zoufala,pac venku teploty byly denne -5°C :-(
A co bylo nejlepsi z toho uterniho dne?TA SCENA,KTEROU MI VIKINKA UDELALA V PAR PRODEJNACH A JA JI MUSELA Z MESTA NEST V NARUCI POMALU AZ DOMU.TEPRVE KOUSEK OD BARAKU SE NECHALA DAT DO KOCARU,JINAK PROTESTOVALA....NO BYL TO TEDA MAZEC A ASI PO TE SCENE MOJE KAMARADKA MISA UZ NEBUDE CHTIT NIKDY DETI :-)MISO,JESTLI TO CTES,TAK NE KAZDE DITE JE TAK PROTIVNE JAK VIKINKA :-)
Zbytek dne jsme byli doma a  sli brzy spinkat....
Stredecni den-ubehany den(nakupy,socialka,kadernictvi)Rano jsme stavali kolem osme,nasnidali jsme se a sli koupit kombinezu(bohuzel do sekace,pac jsem na ni fakt spechala)Stejne ji mala brzy vynosi....
Pak jsem pomohla mamce s varenim obeda a odpoledne jsem vyrazila s pritelem k me sikovne kadernici Lucince.
muj novy strih

Pak nasledovala socialka-zase chteli podpis.A nakonec jsme se sli podivat po nejakych vanocnich darkach,ale navstivili jsme jen jednu prodejnu a to Pompo a v Sumperku uz me do te prodejny teda nikdo nedostane,pac tak neprijemnej personal jsem snad jeste ani nezazila :-(Je fakt hrozne,kdyz prijdete do obchodu a slysite,jak se par prodavacek bavi na celou prodejnu na tema typu,ze lide jejich prodejny za ty penize,co tam nechaji,tak utrati bud malo penez za hracku,nebo tam jedou jen zaslapat a pak se jeste rozciluji,ze jim tam kocarky narazi do spatne postavenych stojanu s hrackami.No jako fakt katastrofa a jak rikam,tam me uz nikdo nedostane.
Ctvrtecni den se doladovali nakupy vanocnich darku a odpoledne se slo k segre a na sankovani a bobovani s deckama.


UKAZKA OBLECENI:Z TOHOTO CLANKU


A TOTO JE NOVA HALENKA :-)


NO A OD ZITRKA SE JDE JIST ZASE ZDRAVE  A NORMALNE  A HLAVNE PORADNE CVICIT :-)











8 komentářů:

  1. Jé, pěkná fotka v záhlaví! :-) A nejvíce se mi asi líbí ta blůzka s kytičkama :-) Moc ti sluší.

    OdpovědětVymazat
  2. No teda parádní halenky :) moc ti to teď hlavně sluší s novými vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kooočka teda :) víš, já mám teď taky krizi, jsem pořád unavená, není mi úplně OK, málo jím, protože nemám vůbec hlad... No od Nového roku do toho zase naskočím s plnou parádou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji :-)No,to je tim pocasim a temi Vanoci :-)Ja to ted uz do konce roku nejak doklepu a od Noveho roku zase zacnu naplno :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...