středa 26. prosince 2012

JIMMY CHOO parfem

Pod stromeckem jsem nasla tento luxusni parfem JIMMY CHOO a jsem z nej moc nadsena ,udelal mi ohromnou radost a urcite muzu doporucit milovnikum parfemu a luxusu.Ja jsem tedy obycejna holka,matka na rodicovske dovolene,takze si toho luxusu moc dovolit nemuzu,ale jak uz jsem se zminila...tento dar  mi udelal moc velkou radost :-)

Neco o Jimmy choo parfemu:
Prestižní značka Jimmy Choo působí na módním poli od roku 1996 se zaměřením na náročnou klientelu. Jejím charakteristickým rysem jsou luxusní dámské boty na hříšně vysokých podpatcích. Uvedení na trh parfému, který představuje nepostradatelný doplněk každé moderní ženy, přináší zásadní rozšíření lifestylu Jimmy Choo. Buďte sexy a krásná.


Detaily parfému

Popis vůně parfému

Jimmy Choo je moderní smyslný a velmi ženský parfém, který patří do vonné skupiny ovocných chypre. Sladké ovoce a osvěžující zelené tóny vás příjemně naladí do smyslných prožitků. V srdci vůně vás překvapí exotická tygří orchidej. Kompozici pak uzavírá neobvyklá kombinace teplého indonéského pačuli a sladkého karamelu.

Složení parfému

  • hlava: mandarinka, zelené tóny
  • srdce: orchidej, květinové tóny, ovocné tóny
  • základ: pačuli, karamel, bílé pižmo

cena :od 1000kc vys

Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...