čtvrtek 20. prosince 2012

JABLECNE SMOOTIE-MNAM :-)

Pekny vecer......mala mi pred chvili usla,tak ja vam strucne napisu dnesni clanek,pac za cca 15 minut musim jit prichystat mleko,caj na noc a pritelovi svacinu.Pak si dat sprsku a mozna jeste chvilku pujdu brouzdat po netu :-)
Dnesni den jsem stravila celej doma.....jsem tak silene utahana a nic se mi nechce.Celej den jsem se venovala domacnosti,male a na 15 minut jsem si zacvicila 30shred days....opet jsem s edonutila :-)

MUJ JIDELNICEK:
snidane-chleb,cottage,vajicko,rajce
svacina-florian jogurt
obed-nezahustene cervene zeli,veprove maso
svacina-jablecne smootie
vecere-chleb,veprove maso,rajce

tekutiny-voda se sirupem,kava s mlekem
pohyb-domaci aktivita,15 minut 30shred days





JABLECNE SMOOTIE-tip na dietni svacinu,snidani

300ml bileho jogurtu
1 vetsi jablko

Jablko ocistime,vykrajime jadrince ,nakrajime na kousky a rozmixujeme s bilym jogurtem.Ochutime spetkou skorice.

A na zaver dnesniho clanku.....
Mate radi Gangman Style od Spy?pokud ano,tak mrknete na tot video :-Dzde-Gangman Style v detskem podani :-)

Preji vam pekny predvanocni vecer :-)Dobrou noc





Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...