pátek 28. prosince 2012

DRUHY DEN HUBNUTI

Dnes jeste pokracuji v psani clanku a tento se bude tykat druheho dne meho hubnuti.
Dnes rano jsem se zvazila  a zdesila jsem se.Potom ,co jsem se pres svatky cpala chlebickama,jednohubkama,sladkym a smazenym,tak jsem pribrala 1,5kg :-(,takze jsem i rada,ze jsem to vcera stopla a pustila se znova do hubnuti.Kdyz jsme u te vahy,tak jsem uplne vedela,ze kdyz zase budu jist uplne normalne,tak ze priberu a ted to tady mam,takze na to,abych netloutla musim zacit poradne cvicit a jinak jist .....

Dnesni den jsem si udelala domaci,po svatkach jsem zase v jednom kole s domaci aktivitou,takze si to uzivam.

MUJ DNESNI JIDELNICEK:bez dopoledni snidane,pac jsem vstavala o pul devate a obedvala uz ve dvanact

snidane-kureci parek,chleb
svacina-------------------
obed-brambor,veprova pecene se sunkou a syrem,okurkovozelny salat s krenem
svacina-ovocny jogurt
vecere-veprova pecene se sunkou a syrem,okurkovozelny salat s krenem,chleb

Zitra jedeme nakupovat,takze dnesni jidelnicek byl nic moc .....




Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...