neděle 9. prosince 2012

DRUHA ADVENTNI NEDELE

Pekny vecer moji mili ctenari :-)
Dnesni den jsem si skvele uzila v rodinnem kruhu...ja,Viktorka,Viktor:-)Dopoledne jsme stravili doma...koukali na telku,hrali si,varili,uklizeli.Po obede jsme se rozhodli,ze se pujdeme provetrat na hodinku ven,jen tak se projit po Zbuzanech,ale ja si vymyslela nakonec jinej plan a jeli jsme se podivat na vanocni stromecek a vanocni osvetleni do Dobrichovic,ktere ozdobil muj pritel :-)Teda a musim uznat,ze mam doma fakt moc sikovneho chlapa a hoooodne pracoviteho :-)

Dnes nam konecne po dlouhe dobe napadlo mooooc snehu a my si ho skvele uzili :-)Jen prochazkou,ale zitra asi odjizdime uz na moravu k mym rodicum,kde se pekne vyradime na kopcich na sanich :-)Jedeme jen na par dni,tak to znamena,ze pro vas nebudu mit par dni clanek,ale po navratu domu,vam neco  pak napisu :-)

Berounka v Dobrichovicich v zime




v parku v Dobrichovicich

Jinak dnesni vylet byl super....... :-)Moc se tesim,jak pojedeme ted do Sumperka....:-)

Tak a dnesni den jsem si zakoncila cvicenim...konecne po tydnu :-)A ted uz se mu budu venovat,pac me k tomu navedla IVANKA a jsem moc rada,ze mi navrhla spolecne cviceni.Dekuji.Je asi lepsi mit nejakou podporu a nekoho,kdo vas bude nakopavat.A co jsem zacala cvicit?Vratila jsem se zpet k JILLIAN MICHAELS-30SHRED DAY'S .A ted mam v planu vydrzet cvicit 10 dni kazdej level a pak prejit k dalsimu jejimu cviceni,pac opravdu potrebuji sve telo zpevnovat,neeee jenom hubnout a to jeji cviceni je nejskvelejsi :-)A hlavne jsem zjistila,ze kdyz cvicim,tak mi to pomaha k hubnuti a kdyz jen jim,tak nastesti nepribiram a vaha mi stoji,ale ja chci jeste hubnout.... :-)


MUJ JIDELNICEK:
snidane-krehky chleb,sunkovy narez,rajcatka
svacina-pulka bananu,pulka mandarinky
obed-trosku zelnacky,brambor,uzene kureci stehno,rajcatka
svacina-parek v rohliku(vylet)
vecere-bily toast chleb,maslo,zamecka sunka,rajcatka
tekutiny-voda s troskou sirupu,kava s mlekem,latte
pohyb-prochazka po Dobrichovicich,domaci aktivita,28 minut 30shred day's




4 komentáře:

  1. 30 days shred ti doporučuji. Já teď tedy kvůli zdraví na chvilku cvičit přestala, ale hned jak se uzdravím, tak cvičit zase začnu :-) Jinak Dobřichovice mám moc ráda, kousek odtamtud jsme měli chatu, takže jsem tam jezdila často :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji,Kiki....5 dni jsme necvicila,ale od zitrka jdu do toho...uz jsme se vratili z vyletu,tak musim dat naprak te nezdrave strave :-)My mame Dobrichovice kousek,radi tam jezdime :-)

      Vymazat
  2. Zelňačka, bože jak bych si ji dala!!!!! 30DS jsem začínala a určitě mě to fajn nakoplo :)

    http://www.marki-life.blogspot.cz/2012/10/mych-prvnich-30-dnu-s-jill.html

    :)))))))
    Přeju moc moc moc štěstíčka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zelnacka je mnam,mnam,mnam :-)Jsem ti nahnala chute,vid?Koukla jsem na ten tvuj odkaz a nakopla jsi me a zitra s tim zacinam,uz bez vynechani 30dni,diky :-)

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...