pátek 28. prosince 2012

ALONG CAME BETTY PEELING

A dnes uz jsem tu naposled a se mnou i muj posledni clanek.Ten se bude tykat anglicke kosmeticke znacky,o ktere jsem nikdy neslysela,vcera jsem ji teprve vyzkousela a v pondeli jsem ji nasla pod svym vanocnim stromeckem.

ALONG CAME BETTY (cista krasa)
Along Came Betty je luxusní koupání. Ma  dostupný rozsah v Tescu.
Okouzlující řada koupel a tělo výrobky jsou inspirovány 1950 televiznimi hvězdami a kosmetickymi ikonami. Tyto produkty jsou krásně zabaleny a maji jemnou vůní, aby poskytly dokonalé rozmazlování . Sortiment zahrnuje tyto vyrobky:
So Much Bubble Skin Softening Bath Soak, To the Skin and Beyond Ultra Rich Body Butter, Hey Sugar Sugar Easily Spreadable Body Scrub, Clean Around the Clock Soft Skin Shower Wash, It’s a Skin Thing Ultra Light Body Butter, Say you Scrub Me Scrubby Skin Polish and The Big Scrub Mitt.



ALONG CAME BETTY SCRUB(peeling)
-peeling s vuni mandarinek.Dala jsem si kapku velikost male cajove lzicky na houbicku a pri sprchovani mi krasne na mem tele napenila.Vasi kuzi vyhladi,odstrani necistoty a budete se citit svezi.
Nedrazdi na pokozce.
A i vune nevyprsela po nejake dobe po koupani.Tento peeling vam mile ctenarky muzu doporucit.
Bohuzel netusim,jestli se tato znacka da sehnat i v Tescu CR




4 komentáře:

  1. to je nyny. tělový peeling mi schází. půjdu si ho koupit:-))) úžasný článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. co je nyny?Ja nikdy telovy peeling nepouzivala,az ted od te doby,co jsem ho dostala a fakt musim uznat,ze ta pokozka je uplne jina :-)Akorat jsem koukala dnes v Tescu a tuto znacku maji jen v Anglii a jinych statech.:-(
      Dekuji,rozhodla jsem se,ze zkusim psat i o kosmetice,kterou pouzivam atd.

      Vymazat
  2. Tuhle značku vůbec neznám, děkuji za přiblížení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemas zac :-)Jen jeste neni k dostani v CR :-(

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...