středa 14. listopadu 2012

UZ BRZY S VAMI :-)

Pekny slunecny stredecni den....
Dnes je posledni den,kdy jsem musela jet douklizet do stareho bytu,tak jsem toho opet vyuzila a vzala jsem si notas sebou :-)Uz toho nastesti nemam tolik.....
Vcera vecer jsem se konecne dockala telefonatu a ve ctvrtek uz nam dojedou odpoledne zapojit internet,takze tu budu uz zase s vami :-),coz mam velkou radost,pac net mi fakt chybi a vecer misto,abych koukala na televizi,tak chodim brzy spat.Nevim proc,ale televize me skoro vubec nebavi.
Pekny den a snad uz zitra budu mit pro vas nejakej aktualni prispevek z meho hubnuti atd.

Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...