úterý 6. listopadu 2012

UTERNI DEN

Pekny vecer vam vsem preji.....
Tak dnesni den byl celkem fajn:-)Cely den stravenej doma-posledni dobou jsem nejaka leniva a hlavne se mi nejak nechce behat po venku v tom skoro zimnim pocasi a pomalu nabiram sily na nase brzke stehovani.Mame tolik veci,ze to bude fakt makacka :-),pak ten uklid dvou bytu bude taky super a opet vybalovani veci bude take super.Uz se i na to tesim :-)
Jinak jako vzdycky jsem se venovala domaci aktivite,diteti,cviceni a trosku jsem si pohrala s mym blogem a udelala jsem si ho o trosku krasnejsi :-)Libi se vam take? :-)

Zapisovani do koucinku se mi dnes take zadarilo,akorat mi trosku chybeli ve strave bilkoviny a na obed jsem zhresila libovym parkem .

MUJ JIDELNICEK:
snidane-75g ovesne vlocky,25g susenych brusinek,100ml mleka
svacina-150 ml mlecny desert
obed-80g cocka,25g vicezrnny toast,134g libovy parek,25g okurek
svacina-50g eidam
vecere-150g cherry rajce,200g bile papriky,165g (3ks ) vajicko,25g krehky chleb

tekutiny-voda s limetkou,kava s mlekem
pohyb-domaci aktivita,20 minut rotoped






2 komentáře:

  1. Nový design je moc pěkný! :-) A můžu se zeptat, do jakého programu/stránky zadáváš ten jídelníček? Díky moc :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dekuji KIKI :-)Zadavam si ho do www.stobklub.cz -do sebekoucinku :-)

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...