pátek 9. listopadu 2012

TAG 11 :-)

PEKNY DEN.....
DNES JSEM SI PRO VAS PRIPRAVILA CLANEK,KTEREJ SE VAM URCITE BUDE LIBIT A BYLA BYCH RADA,KDYBY JSTE SE DO NEJ ZAPOJILI I VY,MILI CTENARI :-)A HLAVNE VY,MILE BLOGERKY :-)

NA TENTO TAG 11 ME NOMINOVALA MOJE SKVELA KAMARADKA A BLOGERKA DOMINIKA :http://denikjednemamy.blogspot.cz A JA JI MOC DEKUJI :-)

VY,CO VUBEC NEVITE,CO TO TEN TAG 11 JE,TAK POZORNE CTETE :-)

CO JE TO TAG 11?Tag je 11 zajimavosti o me ,11 mych odpovedi na otazky od blogerky Dominiky,ktera me nominovala,na zaver musite vymyslet svych 11 otazek pro dalsich 11 nominovanych blogerek a zverejnit je :-)NEOZNACUJ SLECNU,CO TE UZ NOMINOVALA!

11 ZAJIMAVOSTI O ME:

1)predstavovat se uz asi nemusim,pac vy,co ctete muj blog,tak uz me urcite znate :-)ale neco malo vam napisu.Narodila jsem se v malem mestecku v kvetnu,takze na jare,kde jsem stravila cele sve mladi az do svych 26let.Pak jsme se odstehovala do Prahy,kde ted uz 4 roky ziju.

2)Mam skveleho pritele,suproveho tatinka a nasi 16.mesicni holcicku,takze jsem stastna pritelkyne a maminka :-)

3)Od zitrka se ze mne stava vesnicanka :-)

4)Sama to nemuzu posoudit,spise to posoudi ti,co me znaji osobne,ale myslim si,ze jsem skvela mama,obycejna holka a pratelska :-)

5)Kdyz jsem byla mladsi a bezdetna,tak jsem byla parmenka a vymetala jsem kazdou diskoteku v nasem mestecku  a bary :-).....Od te doby,co jsem se prestehovala do Prahy,tak diskoteky atd. slo stranou a ja se venovala jen praci a ted uz svemu diteti,rodine  a domacnosti. :-)Na jine veci nemam cas a ani pomysleni,jsem rada,ze si vecer nachvilku sednu k pocitaci,dam sprchu a ulehnu do postele.

6)Pred 5.mesici jsme si nasla velkou zalibu v hubnuti a pred cca 3.mesici blogovani :-)

7)Strasne moc miluji zviratka-hlavne pejsky.Jednoho mam ,ale kvuli odchodu do Prahy jsem ho musela nechat rodicum :-)Ted mam doma jen krecka :-)

8)Kdyz jsem byla mala,tak jsem 11let chodila do peveckeho sboru ......ale zpivat fakt teda neumim :-D

9)Na morave jsem porad jezdivala na kole,tak uz s emoc tesim,az si koupime cela rodinka kola a vyrazime na nejakej vylet na kolech.Zatim jezdime po vyletech jen autem :-)Miluji vylety :-)

10)Ze vseho nejvic se tesim na druhe Vanoce s nasi Viktorkou.Bude mit uz rok apul a trosku uz to bude vnimat,tak to bude supper :-)

11)Zajimam se o to,abych i ve svych skoro 30 vypadala porad dobre :-)

Tak 11 zajimavosti jsem napsala :-)Jsou to spise same blbosti,ale neco jsem dohromady dala :-)

11 odpovedi na otazky od blogerky Dominiky:

  • Jaky je vas nejoblibenejsi kousek v satniku?-muj nejoblibenejsi kousek v satniku jsou rifle,nejake delsi tricko,svetrik
  • Co nemate rady?-nesnasim lez,zavist,namyslenost,pretvarku
  • Jak si predstavujete idelani den?-spise bych potrebovala aspon jeden den jen pro sebe :D
  • Jake zamestnani by jste si chteli na jeden den vyzkouset?-zajimava otazka :-)Abych pravdu rekla,tak jsem nikdy nad tim nepremyslela :-)Jako mala jsem chtela byt princeznou a policajtkou :-DPrincezna neni zamestnani,jedine,ze bych si chtela vyzkouset byt hereckou nebo tou policajtkou :-)Ale ted ,kdyz hubnu a bavi me to,tak bych chtela vyzkouset vyzivovou poradkyni,ale vim,ze na ni nemam :-)
  • Verite na nadprirozeno?-ano i ne :-)A co vy,ctenari?Verite nebo neverite? :-)
  • Jakou nejsilenejsi vec/nejodvaznejsi jste v zivote udelali?-po desti jsem sjela prudkej kopec po samych vystouplych korenech a spalila jsem kotoucovky na kole bejvalemu priteli :-D
  • Jak vypada vas bezny den?-budicek v osm rano,snidane,koukani s malou na pohadky,uklid a priprava obed,obed,prochazka ven nebo doma a pokracovani v uklidu,traveni odpoledne s pritelem a malou,v podvecer koupani male,vecere,uspavani,siesta u notasku,ulehani ke spanku(hygiena je samozrejmosti)
  • Kava nebo caj?-oboje.Kava rozpustna(Jacobs,Velvet) s mlekem,caj zeleny,nebo ovocny pickwik
  • Jaky je vas oblibeny interpret?-muj oblibeny interpret je SPY,EMINEM,RIHANNA ATD.-JE JICH MNOHO :-)
  • Mate nejaky zivotni vzor,jaky?-spise uz ne,z toho jsem vyrostla :-)
  • Jak se pripravujete na Vanoce?-v prve rade uklidem,pecenim nejakych par kousku cukrovi,pomalu uz pokukavam a vymyslim darecky,ale urcite zase budu vse nakupovat na posledni chvili,pac nikdy nevim,co kazdemu poridim za darecek :-)
No,zajimave otazky mi Domca pripravila :-)

11 otazek pro blogerky a vas ctenari :-)

  • Jake je vase nejoblibenejsi jidlo?
  • Mate radsi zivot ve velkomeste nebo malomeste/vesnici a proc?
  • Kolik mate deti nebo kolik by jste si prali mit deti a proc?
  • Prihlasili by jste se nekdy do Faktoru strachu nebo Drtive porazky?
  • Co by jste delali ,kdyby jste se najednou ocitli na pustem ostrove?
  • Mate nejaky nejoblibenejsi obchod/prodejnu,kde nejcasteji chodite nakupovat?
  • Jake je vase nejoblibenejsi motto?
  • Cim jste chteli byt,kdyz jste byli male deti?
  • Jaka je vase nejoblibenejsi knizka?
  • Jake rocni obdobi se vam nejvice libi a proc?
  • Kam nejradsi jezdite na dovolenou a co vas tam laka?
Tak jsem vam moje mile blogerky vymyslela nejake otazecky a byla bych moc rada,kdyby jste se TAGU 11 take zucastnili :-)Dekuji...

A nominovane blogerky jsou: http://eat-sleep-love-train-repeat.blogspot.cz/ a http://omites.blogspot.cz -tesim se na vse TAGY holky :-)a budu rada za vas odkaz :-)

Mam jen dve nominace,pac jsme na blogu teprve zacatecnice a nemam jeste tolik ctenarek(blogerek),tak se omlouvam,ale snad to nebude vadit :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...