středa 7. listopadu 2012

STREDECNI DEN

Pekny stredecni podvecer....
Dnesni den byl super.A jakej den jste meli vy,moji mili verni ctenari/ky ? :-)
Dnesek mi zacal kolem osme rano,takze super.
Na snidani jsem si udelala poprve ovesne livanecky a moc jsem si na nich pochutnala,takze ty urcite zaradim do sveho jidelnicku :-)
Pak prisla babicka(snad nekdy budouci tchyne),tak jsme stravili chvilku doma,nez jsem se nasnidala a pak jsme se sli projit do mistniho obchodu doplnit zasoby jidla .
Po obede jsme uz stravili doma,pac dnes venku byla pekna zima  a silene u nas foukal vitr...jake je pocasi u vas?
Venovala jsem se opet domaci aktivite a male a pomalu uz zacinala balit veci ,pac uz v patek se budeme stehovat .
To znamena,ze budu par dni bez internetu,takze pro vas nebudu mit asi tyden denni clanky.Ale jen,co nas pripoji,tak si pro vas pripravim velky clanek s celym souhrnem meho tydenniho jidelnicku :-)

V dnesnim jidelnicku mi celkem chybeli bilkoviny a zelenina :-(Musim to v dalsich dnech napravit,jinak zbytek jsme splnila,tak aspon tak :-)


MUJ JIDELNICEK:
snidane-ovesne livanecky(snedla jsem jen dva)
svacina-tycinka
obed-uzena polevka,kousek uzeneho masa,horcice,chleb
svacina-tvaroh s jogurtem(prichut tiramisu)
vecere-vicezrnny toast,tunakova pomazanka,okurek

tekutiny-kava s mlekem,voda s limetkou
pohyb-domaci aktivita,prochazka do obchodu,baleni veci na stehovani


Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...