středa 21. listopadu 2012

STREDECNI DEN STRAVENY DOMA

Pekny stredecni podvecer
Mala mi ted usla,po obede zase nespala,tak si jdu udelat nejakou dobrou veceri a napsat vam dnesni clanek.
Pritel mi pred chvili odjel na nocni,tak ja budu relaxovat.prvne ale budu muset uklidit vsechny hracky ,ktere Vikinka roztahala po celem obyvaku,vyskladat nadobi z mycky,poumyvat hrnce z obeda.Pak uz jen male nachystam mleko,pac mi usla bez vecere,pritelovi udelam svacinu do prace a pak se nalozim do vany plne peny a cokolady :-)Nakonec budu brouzdat po netu a facebooku,cist si blogy  cca do pulnoci.Mozna usnu drive,ale to pochybuji.
Jinak dnes byl budicek o pul devate.Jako vzdy snidane u pohadek a jak uz jsem rikala,tak dnes byl zase velkej uklid,takze litani po byte se smetakem,hadrou,pranim atd.To jsem samozrejme zvladla behem dopoledne,pak jsem uvarila obed a po obede jsem si rikala,ze pujdeme s Vikinkou na detske hriste se trosku vyblbnout aspon na hodinku,ale nesli jsme.Venku nam zacalo prset,takze jsme cely den stravili doma.

MUJ JIDELNICEK:
snidane-seminkovy chleb,cottage,kureci sunka,rajce
svacina-banan
obed-kurecictvrtky akridelko,brambor,rajce
svacina-ochuceny jogurt
vecere-seminkovy chleb,maslo,kureci sunka,eidam,rajce

tekutiny-kava s mlekem,voda s limetkou


pohyb-domaci aktivita,kolem male


6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Dekuji :-)Ja ten tvuj......jsem vzdycky uplne natesena na tve prispevky :-)

      Vymazat
  2. a ten novej vzhled vypadá jako "Sama doma" super:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Monika veľmi ťa obdivujem za všetko čo si dokázala a držím ti palce.Chcem sa ti podakovať za jedálničky ktoré vkladáš sú mojou veľkou inšpiráciou a vdaka ním mi začala klesať váha.Cvičím už 4 mesiace a je pravda že sa mi telo začalo spevňovať hlavne na lýtkach a ramenách je to vidieť ale brucho nie a nie dať dolu nemala som tú vôľu jesť pravidelne...ale tvoje jedálničky mi veľmi pomohli a brucho sa už začína strácať.Dakujem ti za tvoj blog je perfektný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji,moc me to tesi a jsem rada,ze se vam muj blog libi :-)A hlavne mam ohromnou radost,ze vam to pomaha k hubnuti,ze vas inspiruji a nadale inspirovat budu :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...