sobota 24. listopadu 2012

SOBOTNI DEN-KILLER ABS (1.DEN)

Pekny sobotni vecer.
Tak dnes mame 24.11.2012,takze ode dneska presne za mesic mame Vanoce :-)Uz se na ne pripravujete,mate nakoupene darecky atd.?Ja jeste ne...darecky vymyslim a pect zacnu az prvni prosincovy vikend,pac pro rodinku udelam jen par druhu cukrovi.Ja ho nejim,ale mozna take trosicku ochutnam,to nerikam,ze ne :-)
foto zdroj

A jako vzdy  mam pro vas citat:


Nikdy nedovol, aby tě strach z neúspěchu
zastavil ve hře života.

Mala mi ted pro dnesek uz konecne usla,tak ja jsem tu u vas a mam pro vas pripravenej clanek o mem dnesnim dni.
Vstavala jsme o pul devate.Na stole v obyvaku uz jsem mela od pritele nachystane vonave kaficko,tak jsme si s nim vypila kafe,mezitim jsem dala snidani male.Po kavicce jsem si udelala snidani ja ,pritel nesnida.Ten se oblekl a jel do prace.Chudak ma toho ted pred vanoci hodne,takze porad jen maka .....

Jinak dnes jsem se celej den venovala jen Vikince a chvilku sobe a mala byla moc hodna a nechala me 30 minut cvicit :-)Je to me male zlaticko :-)A jake jsem si to dala cviceni?Vcera me jedna holcina doporucila od Jillian KILLER ABS,tak jsem si ho jeste vcera stahla,projela si video a tak moc se mi libilo,ze jsem se rozhodla s nim dnes zacit.Cviceni je na 3 levely.Dnes jsem zacala prvni level 30 minut  a reknu vam,ze se citim po cviceni uplne skvele uvolnena a jak ze me lilo.Prvni level mam v planu cvicit deset dni,tak jsem zvedava na vysledek a vy urcite take,ze? :-)
http://ulozto.cz/x8QvL92/jillian-michaels-killer-abs-level-1-avi

Pak jsme se s Vikinkou naobedvali a kdyz mi nechtela po obde spinkat,tak jsem ji vytahla na nase male vesnicke hriste a stravili na nem jen na houpackach,pac hrad a horolezecka stena je tam jen pro vetsi deti,takze asi budeme muset na jare jezdit do vedlejsi vesnice na detske hriste,co je prej i pro mensi deti.


Pak zbytek dne jsem uz stravila doma a koukala na tel,tatka si hral s malou a vykoupal ji,ja jen nachystala vecere a sla malou uspat.

A je na rade muj dnesni jidelnicek.Ten jsem si dnes zadavala do koucinku,  a nejak jsem nemohla doladit prijem tuku a sacharidu.
snidane-cerealni toast,cesnekovotvarohova pomazanka,sunkovy salam,rajce
svacina-cesnekovotvarohova pomazanka,rajce
obed-kureci vyvar,ryze,kureci stehno varene ve vode,rajce
svacina-pomeranc,muller jogurt
vecere-rajce,okurek,ledovy salat,tunak,cerealni toast
tekutiny-kava s mlekem,voda s limetkou
pohyb-domaci aktivita,prochazka a houpani male na hristi,30 minut killer abs










8 komentářů:

  1. Vikince to moc sluší v tom kabátku :-) Na to cvičení se mrknu, díky za tip, já od Jillian znám jen 30 days shred, Six weeks a Body revolution.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji .... je to nase mala frajerka,modelka :-)Jj,urco mrkni....je to spise posilovani na bricho a hyzde :-)Taky toho moc od ni neznam,ale rekla bych,ze toho bude mit celkem dost :-)

      Vymazat
  2. Zdravím :)

    Koukám, že jste hned zařadila česnekovo-tvarohovou pomazánku. Jak Vám chutnala ? :) PS: Já sacharidy dolaďuji převážně ovocem. Nejčastěji banán nebo kaki a tuky naopak vlašskými ořechy, lučinou nebo müsli :) Přeji hezký zbytek dne.


    Terka G.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ja vas zdravim :-)jj,dala jsem si dnes tu vasi pomazanku-vynikajici :-)Super :-)Moc dekuji za vase tipy :-)Nedavno s emi tabulka darila,tak to musim zase doladit uplne,abych svitila zelene vsude......hold si zase budu hrat :-)
      I vam preji pekny zbytek dne :-)

      Vymazat
  3. taky dárečky ještě nemám...
    strach nás určitě nezastaví!
    jídlo vypadá skvěle - nejvíc ten salátek s celozrnným toustem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja prave darecky zacnu nakupovat az z vyplaty.Dnes jsem male koupila odrazedlo,jinak teprve pokukuji.S priteůem jsme se dohodli,ze si nic davat nebudeme a radsi si spolecne zaridime nas bytecek :-)No a ostatnim nakoupim jen malickosti.Dekuji :-)

      Vymazat
  4. Se sacharidama taky bojuju a bílkoviny mi chybí, po cvičení si dávám proteinový koktejl ( mňam mňam ), takže to aspoň trochu doplním :) malá má krásnej úsměv :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja prave jak kdy,ale obcas si sestavim jidelnicek,pak si ho jdu zapsat az odpoledne a zjistim,ze mi pak vetsina chybi :-(Dekuji,je to nase zlaticko :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...