sobota 3. listopadu 2012

SOBOTA A HRESENI

Pekny sobotni vecer.Dnesni den jsme stravili doma v rodinem kruhu-po dlouhe dobe s pritelem :-)Hrali jsme si,uklizeli a varili a dnes opet bez cviceni,nejak se mi nechtelo,ale zitra uz mam v planu zase sednout na rotoped a jezdit nejakou tu minutku :-)

Dnesni jidelnicek byl super,az na moji veceri.Pritel se dnes rozhodl udelat domaci langose,tak jsem neodolala a musela jsem ten jeho vytvor ochutnat,takze me dnesni semaforky,diky veceri mi nezazarili zelene,ale pekne barevne .... Puvodne jsem mela mit sojove maso se zeleninou,ale to se odklada na zitrejsi den.

MUJ JIDELNICEK:
snidane-25g obyc.rohliku,4g maslo,25g sunkovy salam
svacina-175g mandarinky
obed-kureci stehno 150g,200g varenych brambor,100g kyseleho okurku,10g maslo,17g cibule¨
svacina-50g krehkeho slaninoveho chleba,100g bileho cotage,50g eidam,125g okurek
vecere-langos s kecupem a eidamem -HRICH!!!:-(

tekutiny-voda s limetkou,kava s mlekem
pohyb-domaci aktivita




hrich-mela jsem jen pulku langose(viz recepty)


tak takhle to nema vypadat


Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...