čtvrtek 29. listopadu 2012

PRES 10000 NAVSTEVNIKU,DEKUJI :-)

Pekny zimni vecer .....
Na dnesni uvod bych vam vsem ctenarum chtela podekovat....k dnesnimu dni jsem dosahla tohoto krasneho vysledku :-)Diky :-)

Mala mi jeste nespi,opet protestuje...bohuzel dvakrat denne,ze spat nebude.....Chodi pozde spat a brzo vstava a za celej den se ne a ne poradne unavit,kdyz je venku tak skarede.:-(No,snad se to zlepsi.....Huraaaa,ted mi konecne usla a ja se muzu pustit do psani dnesniho pozdniho clanku :-)Pak rychle nachystat mleko,pac se na nej o pulnoci vzbudi a pritelovi musim nachystat svacinu do zitrejsi prace.
foto zdroj z googlu
A kdyz uz jsme se zminila  o tom zimnim pocasi,tak u nas dnes celej den prselo a az teprve ted navecer nam tu zacalo snezit,tak snad se nam ten snizek udrzi a my se pujdeme s malou projet na sanich,co dostala jako predcasnej darek k Vanocum od babicky :-)A jak to dnes vypadalo u vas?Napdal vam nejakej snih nebo u vas take celej den prselo anebo dokonce svitilo slunicko?

Jinak dnesni den jsem stravila doma,pac v desti se mi jezdit,ani chodit nikam nechce...komu taky jo,ze?Vstala jsem uz o pul osme,mala me proste dyl nenechala.....co nadelam.Nachystala jsem snidani,\Vikince pustila pohadky a ja si nedockave sedla k notebooku a snidani si vychutnavala u vasich skvelych blogu -KIKI ,Kamci , Adele , Andy ,Martiny Elegant 40  a Vivi -opravdu super blogy :-),dekuji :-)

Pak nasledovala starost o domacnost a vareni a venovani se male.Po obede mi dnes nachvilku usla,ja bohuzel chvilku  s ni,takze jsem se okradla o 30 minut killer abs a opet jsem cvicila jen 15 minut,pac to se mala vzbudila.Byla jsem ale unavena,tak jsem si na probrani dala kavicku a u ni jsem si precetla jeste par blogu - M a Angel Fashion -take jsem si krasne pocetla :-)Dekuji :-)

Zbytek dne jsme si s V|ikinkou hrali a cekali na tatinka.Ja pak k veceru jen skakla do mistniho obchudku.A abych vam ukazala,jak na me vypada kabat ,ktery mel tolik negativnich ohlasu.Mam na sobe riflove svetle kalhoty,kozacko-snehule nebo jak jinak bych to nazvala ,kabat s vyraznou oranzovou salou.

Tak a prejdeme k memu dnesnimu jidelnicku.Dnes jsem nemela problem s tuky,ale pro zmenu se sacharidy :-(Jinak svitilo vse zelene :-)

MUJ JIDELNICEK:
snidane-cerealni toast,rybi pomazanka,rajce
svacina-slaninovy krehky chleb,sunkovy salam,rajce
obed-brambor,pangacius,rajce
svacina-slaninovy krehky chleb,sunkovy salam rajce
vecere-cerealni toast,pangacius,rajce
tekutiny-kava s mlekem,voda
pohyb-domaci aktivita,15 minut killer abs





A uplne nakonec nejaka music :-)
Libi se vam?Klip od NICKY MINAJ- VA VA VOOM ?




6 komentářů:

  1. :-) To já, když jsem dnes jela domů autobusem, tak jsem si tam na půl hoďky zdřímla a když se probudím, tak koukám jak blázen, že venku hrozně nasněžilo :D Já si myslím, že je kabát pěkný, šála k tomu jde a i boty pěkně ladí :-) Do té zimy akorát :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji :-)U nas zustal jen poprasek :-(,ale zima je tu fakt desna :-(

      Vymazat
  2. U nás v Olmiku sice zatím ani pršení, ani sněžení, ale to přijde... Už jsem fakt ráda, že je pátek a příští týden mám volno, protože je v práci dusno jak hrom.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To prijde :-)My chceme jet za 14 dni do Sumperka,tak snad tam snih uz bude :-)Jeee,tak to si volno krasne uzij :-)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Dominko,ctu kazdej tvuj clanek...neboj......to bych ti neudelala.....vzdyt ti k nim pisu komentare :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...