pondělí 5. listopadu 2012

PONDELNI DEN

Preji pekny vecer....dnes jsem tu brzy:Mala byla ted k veceru nejaka protivna,tak jsem ji dala lehnout a hned usla a tatka musel odjet na poruchu ,takze vegetim  a jak dopisu tento clanek,tak si pujdu zajezdit na rotopedu.Tesim se na nej celej den :-)
Dnesni den jsem stravila doma,kratkou prochazkou venku a domacima pracema.

MUJ JIDELNICEK:
snidane-50g celozrnny toast,25g vajickova pomazanka,50g cherry rajcata
svacina-50g celozrnny toast,90g syr s bilou plisni,50g cherry rajcatka
obed-50g sojove maso,100g paprika bila,24g kecupu,8g oleje
svacina-150g mlecneho desertu
vecere-175g ledoveho salatu,135g tunaka,50g celozrnny toast

tekutiny-kava s mlekem,voda s limetkou¨
pohyb-hodinova prochazka s kocarem,domaci aktivita,20 minut rotopedu





6 komentářů:

  1. můžete mi prosím vyfotit obal toho toustového chlebu, já totiž všude narážím jen na vícezrnný, ale celozrnný jsem ještě neobjevila.
    děkuji

    OdpovědětVymazat
  2. Omlouvam se,ja jsem si ho poznacila do tabulky jako celozrnny chleb,ale je to ten vicezrnny toast se zelenym obalem.

    OdpovědětVymazat
  3. aha, tak to nic :-(
    zůstanu radši u celozrnného pečiva

    OdpovědětVymazat
  4. jj,ja mam prave v planu si zacist pect pecivo doma,pac v obchodech mi prijde celkem dost drahe a necerstve :-)

    OdpovědětVymazat
  5. já kupuju celozrnné směsi, těch je hodně na výběr, a z domácí pekárny je naprosto luxusní, a vydrží dlouho měkky

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je super :-)A mate prosim vas nejakej vas nejosvedcenejsi recept na ten nejlepsi chleba?Predem dekuji :-)

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...