pondělí 26. listopadu 2012

PO DLOUHE DOBE ZASE ZELENA :-) a 3.DEN KILLER ABS

                Nebreč kvůli svým chybám.
                Pouč se z nich a jdi dále.
                Přestaň se obviňovat za věci,
                nad kterými nemáš ŽÁDNOU kontrolu.

Pekny vecer.....
Dnesni den byl  super.Rano se vstavalo o pul osme,me se teda nechtelo,ale male jo,tak jsem musela vylezt z postele a jit ji udelat snidani a zapnout televizi s pohadkama.Dopoledne jsme spolu stravili doma,hrali si,ja tak trosku tridila Vikincin satnik,pac nam zase holka trosku povyrostla a behem toho jsem jeste varila obed.Po obede,teda jeste pred obedem mi mala usla,tak ja si dala kavicku.Po kavicce jsem si zapla na 30 minut Killer abs a sla protahnout telo.Dnes me teda jeste boleli svaly,ale uz se mi cvicilo lepe,nez ty dva predesle dny.Po cviceni jsem se vesele pustila do uklizeni celeho bytu.O vikendu jsem to trosku flakala,jen obcas jsem neco malo udelala.Pak se mala vzbudila,najedla se a my sli na hodinovou prochazku s jejim novym odrazedlem.Bohuzel se ale jeste na nem neumi odrazet,takze jsem ji musela celou dobu vozit.Samozrejme z toho mela velikou srandu :-)

No a jak uz jsem se zminila v nazvu clanku,tak dnes mi muj jidelnicek krasne zazelenal.Mam radost,pac je to zase po dlouhe dobe :-)

MUJ JIDELNICEK:
snidane-desetizrnny chleb,cottage,sunkovy salam,okurek
svacina-125ml mullermilk
obed-brambor,mrkev,veprova plec
svacina 3ks kiwi,pomeranc
vecere-desetizrnny chleb,cottage,sunkovy salam,vajicko,ledovy salat,rajce
tekutiny-kava s mlekem,voda s limetkou
pohyb-domaci aktivita,prochazka,30 minut killer abs










6 komentářů:

  1. tak to je peckooooozníííííííí!!!!!!!!!! Budu se inspirovat. Jsi nejlepšejší!

    OdpovědětVymazat
  2. Máš hodně podobný styl jídelníčku jako já, takže asi budu taky papat správně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super :-)Ja si ho prave radsi zapisuji do koucinku a vzdycky,kdyz zapisuji a vazim si kazdou porci jidla,tak po tydnu zjistim ubytek :-)Uz obcas dokazu odhadnout vahu potraviny,ale stejne radsi zapisuji,uz kvuli tem bilkovinam :-)S temi jsme mela neustale problem :-)

      Vymazat
    2. Já mám problém - hodně sacharidů, prostě pečiva se nevzdám, já se nenajím, když si nedám nějakou kaiserku zrníčkovou nebo tak něco... Jako třeba jen sýr a zelenina to ne, to nedávám... Sice si jídlo nezapisuju takhle krásně poctivě jak Ty, ale jen do sešitku doma, ať mám aspoň nějaký přehled... :)
      A bílkoviny doplňuju po cvičení proteinem :)

      Vymazat
    3. Me ted porad zase chybi tuky :-(

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...