úterý 13. listopadu 2012

PAUZA

Pekny uterni krasny slunecni den....
Jsem ted chvilku ve starem byte,tak jsem musela vyuzit internetu,pac v tom novem jeste nemame net a porad cekam,az se ozvou,ze mi ho dojedou zapojit,takze vubec netusim,jak dlouho jeste budu bez internetu.
Bohuzel ted pri tom stehovani nic moc nejim,a hresim,ale ne zas tak hrozne.......Vcera jsem se pro jistotu postavila na vahu a nastesti je i s temi mymi hrichy stejna,takze je to v pohode.Jeste mam ale kupu prace na byte,jak novem ,tak starem,takze uvidime,jak se mi bude darit nadale.
Preji vam vsem pekny den ,i ty nasledujici  dny a snad brzy vam sem budu moct vlozit nejakej muj clanecek o hubnuti atd.Mejte se krasne :-)

Vase pisatelka Monika :-)

PS:V novem bytecku je to nadherne :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...