pátek 23. listopadu 2012

PATECNI DEN

Pekny den ....
Nejak jsem vam za posledni 3 dny zapomnela vlozit nejakej citat na zacatek,tak dnes vam pridam hned 3 citaty :-)
Náš hlavní smysl života
je pomáhat ostatním.
A pokud jim neumíte pomoci,
tak jim alespoň neubližujte.


Každý je génius.
Ale pokud budete posuzovat rybu
podle její schopnosti vylézt na strom,
bude celý svůj život žít s vědomím,
že je neschopná.
* Albert Einstein



Být svobodný neznamená, že nevíš nic o lásce.
Znamená to jenom, že víš,
proč se na pravou lásku vyplatí počkat.

A dnesni den?
Budicek byl chvilku po osme hodine.Dnes se mi teda vubec nechtelo vstavat,ale moje mala me vylozene donutila.Sedela vedle me v posteli a zacala hlavou mlatit do toho dreveneho rostu,aby me vzbudila a donutila vstat.Nevim,co ji to najednou tak popadlo,jindy budi tim stylem,ze mi zkouma oci,skace po me,prsty mi dava do pusy,nosu,usi...taha za vlasy atd.No jsem rada,ze me nebudi tak,jak kdysi,jeste kdyz jsem nemela svoje dite me vzbudilo dite jedne me kamardky,kdyz jsem u ni prespala.rano ke me prislo s panvickou a svihlo me s ni primo do cela.To jsem byla vzhuru razdva :-Dod te doby jsem pak u nich uz nikdy nespala :-)Jak budi vas vase deti ?
 Dopoledne jsem stravila doma,mala si hrala a ja aukrovala a vyhrala tento krasnej konferencni stolek.Konecne se pomalu zaciname zabydlovat v nasem obyvaku :-)Za 14 dni bychom pak meli zajet pro nas vyhlidnutej gaucik do Ikei,tak uz se nemuzu dockat :-)
foto zdroj
Pak jsme jen jeste skocili do obchudku pro spenat,pac tatka si vcera vymyslel,ze chce uzenou polevku a brambor,spenat ,uzene :-)Vikinka se mi konecne po dvou dnech probehla po venku a chvilku po tom,co jsme dosli domu,tak mi hned jeste pred obedem usla,coz jsem rada,pac dnes s ni aspon nebudu bojovat do pul 11 vecer,jako vcera.Po obede nechtela spat,pak usla v podvecer a vecer se ji nechtelo a sla az o pul 11.Odpoledne jsem jeli pro stolek a zbytek dne stravili doma :-)No a jako vzdy jsem zase musela po byte litat se smetakem a hadrem,pac dnes Vikinky svacinka je pomalu po celem byte a tatovo vcerejsi bramburky take :-)Cunatka :-DA jak to mate vy,take musite neustale nekolikrat za den uklizet nebo ne?

Dnes na me cekalo i vazeni po tydnu a dopadlo to tak,ze vaha je stejna jak minulej tyden,takze 82,1kg,coz jsem rada :)Tento tyden se ale budu muset uz odhodlat k tomu nejakemu cviceni a rotopedu a zacit zase neco delat,aby se pomalu posunovala dolu a aspon do vanoc mi vaha klesla na 80kg :-)

MUJ JIDELNICEK:
snidane-cerealni plnene polstarky+ bily jogurt
svacina-----------------------------------------------
obed-brambor,nezahusteny spenat,uzene maso
svacina-jogurt ochuceny
vecere-uzena polevka





2 komentáře:

  1. Ty citáty jsou nádherný!!! A s tím buzením od dětí jsem se opravdu nasmála :D dítě zatím nemám, ale asi se budu zamykat na noc :D

    OdpovědětVymazat
  2. Marki,dekuji....samozrejme nejsou z me hlavy:-),denne mi chodi na maila,tak se s vami jen delim :-)No,deti vetsinou delaji vse proto,aby nas vytahli z postele :-)Ale kazde dite je jine:-)

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...