středa 7. listopadu 2012

OVESNE LIVANECKY

Pekny podzimni stredecni den.....
Na dnesni snidani jsem si vyzkousela udelat me a male livanecky z ovesnych vlocek a musim vam vsem rict,ze je to opravdu mnamka.Recept jsem si nasla na netu a vyzkousela ho.Ja se s vami podelim o muj vytvor a samozrejme i o receptik :-)

Lívance z ovesných vloček

Suroviny musí mít pokojovou teplotu a mléko je lepší vlažné. Vejce rozklepneme a oddělíme žloutky od bílků.
Dáme rozpálit lívanečník. V mléce rozkvedláme sůl, žloutky a vločky tak, aby nám vzniklo hustší těstíčko. Z bílků se špetkou soli ušleháme tuhý sníh, který překládáním zapracujeme do ovesného těsta.
Z nadýchaného těsta smažíme vločkové lívance. Smažíme je na vymaštěném lívanečníku a je dobré použít poměr 1:1 rozpuštěné máslo a olej, případně jen čisté přepuštěné máslo.
Lívance z ovesných vloček mažeme marmeládou nebo tvarohem a ihned podáváme. Horké jsou nejlepši.
PREJI VAM DOBROU CHUT :-)

6 komentářů:

  1. vypadá to dietně,ale když to potřu tou marmeládou,to už potom asi dietní moc není,je to vhodné při dietě? jinak vypadá to lákavě...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ona troska marmelady neuskodi prece :-)Jinak ja je jedla nenamazane a byly take dobre:-)Jedla je dokonce i moje mala ,ted uz 18.mesicni holcicka :-)

    OdpovědětVymazat
  3. tak já je zítra vyzkouším ke snídani,koupila jsem si marmeládu pro diabetiky s tím,že by to tím pádem nemuselo být tak kalorické :-)

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...