čtvrtek 22. listopadu 2012

OPET DEN STRAVENY DOMA

Pekny vecer.....
Dnesni den jsem opet stravila celej doma,takze den byl uplne stejnej jako ty predesle.Snidane,pohadky,hrani s malou,vareni,uklid.....pak jsem chtela jit s malou ven,ale zatim co jsem se oblekala,tak mi usla,takze misto toho jsem si zapla pocitac a brouzdala po netu.

MUJ JIDELNICEK:
snidane-michana vajicka,seminkovy chleb,rajce
svacina-kiwi
obed-brambor,rajce,karbenatek z trouby
svacina-bily jogurt ,lzice jahodove marmelady
vecere-zeleninovy salat s mozzarelou,seminkovy chleb

tekutiny-voda s limetkou,kava s mlekem
pohyb-kolem male,domaci aktivita




Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...