sobota 17. listopadu 2012

NEUSTALE V JEDNOM KOLE A KONECNE MENSI UBYTEK NA VAZE :-)

Pekny sobotni vecer...
Tak dnesnim dnem jsem opet online,takze se  budu snazit vam pravidelne vkladat me prispevky .

Stehovani uz mame za sebou,uklid stareho bytu take,vybalovani veci jsem dnes ukoncila,takze ted uz nam zbyva jen zaridit nas krasnej utulnej obyvacek a jsme uplne zabydleni :-)Jsem z naseho noveho bytecku uplne unesene,pac se mi splnil muj velikej sen a to bydlet na vesnici nedaleko u Prahy a  v cihlove nizkopodlazni bytovce :-)Je tu opravdu nadherne bydleni :-)
Jsem teda ale ted neustale v jednom kole.Od te doby,co otevru oci,teda po tom co me vzbudi mala...a donuti vylezt z postele,tak si v klidu u pohadek dame s malou snidani a pak uz jen litam po byte s hadrou v ruce,smetakem,mopem a jen uklizim,pac mala vse hned zapatla a roztapka :-)Pak se jdeme projit na kratkou prochazku pred obedem(ne kazdej den).Po prochazce si rychle uvarime nejakej obidek a jdeme se natahnout na hodinku......ja jdu malou jen uspat,ale ted to predevcirem na me vse tak dolehlo,ze jsem si pospala  s malou :-)Jinak relaxuji u kavicky a ted uz i s netem :-)
foto zdroj
Dnes mi ale mala protestovala,ze se ji spat po obede nechce v 16.mesicich,takze to vypada,ze mi uz po obede spat nebude a za to bude ulehat do postele v 18hod.jako dnes.....Uvidime......Jak na tom byly vase deti?Kdy vam prestali chodit spat po obede?

Tak a prejdeme k memu hubnuti :-)
Priznam se vam.......po dobu naseho stehovani  a zabydlovani se,jsem cca celych 10 dni hresila,ne moc,ale hresila :-(Do predevcerejsiho dne jsem byla na vaze 82,4kg,ale po dnesnim prevazeni a zapsani do stob tabulky,tak mi vaha ukazala o 300g min,takze jsem se pohla na vahu 82,1kg ...... konecne zase po asi 2-3tydnech :-)
Ode dneska se snazim zase jist tak nejak ,jak mam a budu moct zase zacit s cvicenim..... rotoped uz mam nachystanej v obyvaku,tak se tesim,az ho zaprahnu :-)a zamavam s temi mymi 12 prebytecnymi kily :-)
Rozhodla jsem se ukoncit svoji vahu na 70kg,pac 65 kg uz by asi na me postave vypadalo blbe a hlavne uz ted mi pisou kamaradky,co koukaji na me fotky,ze se zacinam ztracet,takze moje stopka je na 70kg a pak uz jen udrzovat a sportovat.

MUJ JIDELNICEK:
snidane-2ks krehky chleb,niva,rajce
svacina-pulka jablka
obed-brambor,veprova plec se sunkou,mozarelou,rajce
svacina-----------------------------------------------------
vecere-krajicek bileho chleba s platkem veprove plece

tekutiny-voda s limetkou,2x kava s mlekem
pohyb-domaci aktivita,kolem ditete





2 komentáře:

  1. Gratuluji k úžasnému úbytku na váze a těším se, až se zase uvidíme:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dekuji...i ja se tesim s Vikinkou a snad to bude brzy :-)

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...