neděle 4. listopadu 2012

NEDELNI DEN

Pekny pozdni vecer vam preji mili ctenari/ky :-)
Dnesni den jsem opet stravila doma,nejak se mi nechtelo jit ven,tak jsem se venovala domacnosti,male a cviceni.

Dnes mi muj jidelnicek celkem vysel,vse se rozsvitilo zelene,jen jsem mela malo bilkovin :-(

MUJ JIDELNICEK:
snidane-75g lupinku,75g jablko,50g zakysana smetana
svacina-25g cottage,50g cherry rajcat
obed-150g kapusty,150g veprove plece
svacina-90g syr s bilou plisni,125g jablko
vecere-100g celozrnneho toastu,50g vajickova pomazanka,50 g rajce,125g okurek

tekutiny-kava s mlekem,voda s limetkou
pohyb-domaci aktivita,30 minut rotopedu

DOBROU NOC :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...